اقدام جالب هواداران پس از سقوط گهر

تاريخ : 27 فروردین

ایسنا: این حرکت دور از انتظار بار دیگر نشان داد که هواداران گهر در این جو مسموم بیشتر ورزشگاه‎های کشور چه جواهری هستند.

در این خصوص دروازه‎بان گهر گفت: واقعاً شرمنده این هواداران هستیم که همیشه ما را مورد لطف خودشان قرار می‎دهند.

شهرام مهربان تأکید کرد: هرگز کم نگذاشته‎ایم و حتی بیشتر از آن چیزی که در توان داشته‎ایم هم زحمت کشیده‎ایم اما متأسفانه نتوانستیم نتایج مطلوبی بگیریم.

مایلی‌کهن: رفتار دورودی‌ها فرهنگی است، نه ۸۰ نفر را به عربستان بردن

محمد مایلی کهن در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم هرمزگان اظهار کرد: بعد از دیدار سخت با استقلال که حتی فرصت ریکاوری نداشتیم، ۸ ساعت با اتوبوس تا دورود آمدیم، مشکل کمبود بازیکن از جمله در پست دفاع وسط هم داشتیم که با تمام این مشکلات شرافتمندانه بازی کردیم.

وی اضافه کرد: خبرنگار محترم می‌گوید باز هم گهر باخت اما مشکلات ما را نمی‌بیند. دیروز بازیکنان ما را برای تمرین کردن به زمین راه ندادند و رفتار بسیار بدی با آن‌ها شد. مگر گهر تیم شهر شما نیست؟ این بچه‌ها چه گناهی کرده‌اند که باید با آن‌ها این گونه رفتار شود؟ می‌گفتند زمین خیس است اما باور کنید فقط پشت دروازه کمی خیس بود. سرانجام توانستیم تمرین کنیم اما بعد از آن دوباره مشکلاتی به وجود آوردند.

مایلی کهن تصریح کرد: آدمی که اینجا هیچ مسئولیتی ندارد می‌خواهد جو ایجاد کند و حتی به مسخره می‌گوید مایلی کهن می‌خواهد ۱۳۰ میلیون تومان کمک کند! بعد ما را دلال خطاب می‌کند که واقعا خنده‌دار است.

سرمربی گهر با بیان اینکه در ۶ ماهی که خدمت گهر بودم جز خوبی چیزی ندیده‌ام عنوان کرد: دست همه دورودی‌ها را می‌بوسم اما اجازه نمی‌دهم که به شأن بازیکنان تیمم توهین شود.

وی با بیان اینکه امروز علی‌رغم همه مشکلاتی که داشتیم خوب و مردانه بازی کردیم، یادآور شد: یک نیمه محمود شفیعی که دفاع وسط نیست اما با وجود مصدومیت در این پست بازی کرد که اگر بازیکن ذخیره داشتیم باید تعویضش می‌کردیم. ما شرمنده مردم هستیم اما بپذیرید بچه‌ها بیش از آنچه در توان داشتند زحمت کشیدند و بعد هم به میداودی می‌بازیم که سابقه‌اش را نگاه کنید و ببینید با چه قیمتی به آلومینیوم آمده است.

مایلی کهن در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: کار فرهنگی بردن ۸۰ نفر به حج نیست. فرهنگ یعنی تماشاگران گهر و مردم دورود که نمونه شده‌اند. در این فرهنگ ما به اندازه یک ارزن نقش داشته‌ایم. در تمامی استادیوم‌ها فحاشی صورت می‌گیرد ولی در دورود نه.

وی در پایان گفت: ما نخواستیم سیاه‌نمایی کنیم و برد را به هر وسیله‌ای به دست آوریم و نخواستیم ورزشگاه تختی دورود قربانگاه تیم‌ها شود و مانند سایرین که برای پیروزی دست به هر کاری می‌زنند ما مثل آن‌ها عمل نکردیم.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي