اف سی سئول بالاخره کدام بازیکن استقلال را می خواست؟

تاريخ : 20 مهر

غیبت های مکرر ساموئل هافبک تیم فوتبال در تمرینات استقلال بعد از بازگشت این تیم به تهران آن هم به دلایل نامعلوم باعث شد تا شائبه های زیادی در خصوص این بازیکن به وجود بیاید.

اف سی سئول بالاخره کدام بازیکن استقلال را می خواست؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش افکارنیوز، ساموئل، هافبک سیاهپوست تیم فوتبال استقلال بعد از بازی مقابل اف-سی سئول کره جنوبی در هیچ یک از جلسات تمرینی آبی پوشان شرکت نکرد، این در حالی است که هیچ یک از بازیکنان و کادر فنی استقلال اطلاعی از اینکه وی کجاست و به چه علت در تمرینات حاضر نمی شود ندارند، حتی میرشاد ماجدی سرپرست استقلال هم در خصوص ساموئل اعلام کرده است که وی قرار بود از یکشنبه خود را به کادر فنی معرفی کند اما نمی دانم چه شده است که هنوز خبری از وی نیست!

جدیدترین خبرهای درگوشی حاکی از آن است که بازیکن استقلالی ای که مورد توجه اف-سی سئول قرار گرفته ساموئل بوده است نه محمد قاضی، زیرا وی در بازی بازگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تیم کره ای یک گل هم زده و همین عامل باعث شده است تا کره ایها را مجذوب بازی خود کند.

به این ترتیب اگر غيبت‌هاي اين بازيكن به معنی قهر از استقلال باشد و در قرارداد اين بازيكن قيد شده باشد در صورت اجرا نشدن تعهدات مالي باشگاه مجوز فسخ قرارداد را دارد، همه شرايط فراهم می شود تا ساموئل به راحتی و بدون بازگشت به تهران، عازم كره جنوبي شود.

به هر حال تمام این حدس و گمان ها را بازگشت و یا برنگشتن هافبک سیاهپوست استقلال به تهران در روزهای آینده مشخص خواهد کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي