افشاگری جنجالی / بالاخره پای قلعه نویی در ماجرای رشوه باز شد

تاريخ : 24 مهر

مرتضی کریمی، کمک داور بازنشسته فوتبال که با حضور در ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال ناگفته های زیادی را برملا کرده است باعث شده تا پای امیر قلعه نویی هم در ماجرای رشوه به داوران به میان بیاید.
افشاگری جنجالی / بالاخره پای قلعه نویی در ماجرای رشوه باز شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

شنیده ها حاکی از این است که او تاکید کرده در اسفند سال ۸۷، منصور عظیمی با او در ساختمان “آ اس پ” قرار ملاقات گذاشته و پیشنهاد داده تا بازی استقلال و ذوب آهن را برای آبی پوشان در بیاورد! البته او مدعی شده این پیشنهاد را قبول نکرده است و به درخواست دوست قلعه نویی جواب منفی داده است.
البته درست ۲ روز بعد محسن قهرمانی برای اولین و آخرین بار در لیگ ایران خطای ۶ ثانیه عیسی اندوی، دروازه بان وقت ذوب آهن را درون محوطه جریمه گرفت تا آبی پوشان با همان خطا و گلی که روی آن به ثمر رساندند برنده بازی شوند.
مورد دیگری که مرتضی کریمی افشا کرده به بازی پرسپولیس و سپاهان در بهار سال ۸۶ باز می گردد که باز هم با قضاوت قهرمانی پرسپولیس در بازی نیمه نهایی جام حذفی با ۴ گل از سپاهان شکست خورد و پرونده مصطفی دنیزلی در آن مقطع در پرسپولیس بسته شد.
اما مهم ترین اعتراف مرتضی کریمی به قضاوت بودار و پر حرف و حدیث خودش در بازی رفت دربی استقلال و پرسپولیس در لیگ دهم (فصل۹۰-۸۹) مربوط می شود که با پرچم نادرستش گل سالم محمد نوری را آفساید اعلام کرد.
او تاکید کرده از یکی از دوستان نزدیک پرویز مظلومی در خیابان نظام آباد مبلغ ۱۶ میلیون تومان به علاوه یک دستگاه تلویزیون ال سی دی ۵۰ اینچ گرفته تا کاری کند در آن بازی سرخپوشان بازنده شوند!

منبع: خبرنو

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي