افشاگری جدید و جنجالی علی دایی

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 27 آبان

علی دایی در تمرین روز يكشنبه پرسپولیس و در حالی که قرار است فردا حکم محسن قهرمانی صادر شود باز هم دست به افشاگری زد و مسئولان فدراسیون را هم متهم به این کرد که از حرف های قهرمانی در خصوص اینکه اگر محروم شود خیلی‌ها باید محروم شوند ترسیده اند و حالا می‌خواهند که او تبرئه شود.« آقایان عنایت و اصفهانیان شما چه نقشی در این زمینه دارید که هر روز مصاحبه می‌کنید؟! متأسفانه هر روز هم این مصاحبه‌ها ادامه دارد. شما نگاه کنید از زمانی که قهرمانی مصاحبه کرد و اعلام کرد که اگر قرار باشد او محروم شود مدیران فدراسیون و سایر کمیته‌ها هم باید محروم شوند این مصاحبه‌ها تشدید شده است. من روز اول هم گفتم به دنبال حقیقت و واقعیت هستم.»

افشاگری جدید و جنجالی علی دایی, پورتال خبری فرهنگی گهر

دایی همچنان معتقد است که قهرمانی سال‌هاست قضاوت های بوداری داشته و در این خصوص اشاره‌ای هم به بازی پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی سال ۸۶ کرده «خیلی راحت می‌توانیم به این مسئله پی ببریم. از زمانی که قهرمانی در دیدار سپاهان و پرسپولیس زمانی که دنیزلی سرمربی سرخپوشان بود پنالتی اعلام کرد و سپاهان قهرمان شد می‌توانید بازی‌های او را نگاه کنید و به مسائل مورد دار او پی ببرید .قهرمانی دو سه هفته قبل از بازی با سپاهان با من تماس گرفت و گفت تیم فوتسال مشهد را بگیر؛ اما من این موضوع را قبول نکردم. در آن برنامه تلویزیونی هم شمس این موضوع را تأیید کرد. حالا آقایان می‌خواستند موضوع را به سمت و سوی دیگری سوق دهند اما مردم خودشان متوجه می‌شوند. من حقیقت را می‌گویم. اگر گفتم داور به سمتی غش کرده می‌دانستم پیش از آن اتفاقاتی رخ داده است»

دایی در خصوص واریز شدن پول به حساب قهرمانی هم گفته «شاید خیلی‌ها ندانند و شما هم ندانید اما آنگونه که من اطلاع به دست آوردم ۳ بار به حساب قهرمانی پول ریخته شده است، تمام صحبت‌های من مستند است تا اگر تاکنون هم حرف نزدیم منتظر حکم کمیته انضباطی هستیم؛ اما متأسفانه آنقدر جریان رسانه‌ای راه انداختند که هر روز مصاحبه می‌کنند از چه چیزی می‌ترسید. با شعور مردم کسی نمی‌تواند بازی کند. دو سه بار حرف خود را تغییر دادند پس تناقض به چه چیزی می‌گویید؟ همه این موارد مشخص است که از کارت چه کسی ریخته شده و به حساب چه کسی واریز شده است، دنبال چه چیزی می‌گردید می‌خواهید ماست مالی کنید؟ اگر ماست‌ مالی هم بکنید امثال علی دایی هستند که کوتاه نمی‌آیند. »

با تمام این موارد گویا قهرمانی می‌خواهد بعد از اعلام حکم کنفرانس مطبوعاتی بگذارد که علی دایی از این موضع استقبال کرده است: «دایی در مورد اینکه قهرمانی قصد دارد کنفرانس مطبوعاتی بگذارد، گفت: بگذارد، ببینیم که چه می‌شود تا الان پرونده فدراسیون را می‌توانید نگاه کنید که چند بار صحبت‌هایشان را عوض کرده‌اند، همه آزادند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي