افزودن پروژکتور به نسل بعدی مک بوک و آیفون

تاريخ : 25 مرداد

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بتوانید با استفاده از آیفون یا مک بوک مطالب خود یا مقالاتتان را بر روی دیوار نمایش داده و ارائه دهید؟ اپل قصد دارد در نسل بعدی مک بوک و آیفون یک پروژکتور اضافه کند.

افزودن پروژکتور به نسل بعدی مک بوک و آیفون, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ اپل احتمالا قصد دارد تجربه و لذت دیداری شما را فراتر از نماشگرهای لپ تاپ و اسمارت فون ببرد. کمپانی اپل اخیرا پتنتی در مورد افزودن پروژکتور به نسل بعدی مک بوک ها، آیفون ها و آیپدها ارائه کرده است. کاری که مایکروسافت نیز در هفته های اخیر ادعای انجام آن را داشته است.در این پتنت درباره پوژکتوری توضیح داده شده است که می تواند یک تصویر را بر روی سطوح دیگر نمایش داده یا تصویری را به صورت هولوگرافیک در هوا و فضای جلوی دستگاه نمایش دهد. ابتکار اپل پروژکتوری کم مصرف است که می تواند به عنوان یک ابزار مستقل یا به عنوان یکی از ابزارها و امکانات نصب شده روی لپ تاپ، اسمارت فون یا تبلت ها مورد استفاده قرار گیرد.

این بسیار شبیه پتنت اخیر مایکروسافت است. ابتکار مایکروسافت سیستم پروژکتوری است که بر روی نیمه پایینی لپ تاپ نصب شده و تصاویر را بر روی سطح روبروی نوت بوک نمایش می دهد.

ایده افزودن پروژکتور به وسایل متحرک مانند گوشی و تبلت، ایده جدیدی نیست چرا که سامسونگ در سال ۲۰۱۲ همین قابلیت را در Galaxy Beam گنجانده بود.  با این حال پتنت اپل قابلیت نمایش تصاویر میان هوا (نه روی دیوار) را دارا می باشد.

منبع: worldit.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي