افزایش قیمت دی وی دی فصل دوم شهرزاد

تاريخ : 8 شهریور

جزییات خبر افزایش قیمت دی وی دی فصل دوم شهرزاد را در ادامه می خوانید.

افزایش قیمت دی وی دی فصل دوم شهرزاد, پورتال خبری فرهنگی گهر

قیمت فیلم در شبکه نمایش خانگی از سال ۹۳ افزایش نیافته بود و ادامه فعالیت برای ما و دیگر دوستان بسیار سخت بود. مجبور به افزایش قیمت بودیم.

علی اسدزاده مدیرعامل تصویرگستر پاسارگاد در توضیح افزایش نرخ این شرکت در ارایه فیلم با نرخ ۵۰۰۰ تومان گفت: ما از سال ۱۳۹۳ بعد از افزایش نرخ قیمت فیلم سینمایی «گشت ارشاد» تا کنون هیچ افزایش قیمتی نداشتیم این در شرایطی است که در سال ۱۳۸۶ نرخ محصول شبکه نمایش خانگی دو برابر بلیت سینما بود اما  بعد از مدتی به دلیل مدیریتی که در حوزه پخش فیلم های سینمایی درسالن نمایش وجود داشت قیمت بلیت سینما افزایش یافت اما متاسفانه قیمت با توجه به افزایش هزینه های مربوط به توزیع کالا هیچ افزایش قیمتی در این حوزه نداشتیم. ادامه فعالیت برای ما و دیگر دوستان بسیار سخت بود،مجبور به افزایش قیمت بودیم.

وی ادامه داد: شرکت تصویرگستر پاساردگارد برای مخاطبانش اهمیت زیادی قائل است و مخاطب اولویت زیادی برای این شرکت دارد با این مهم که امکان استفاده  تبلیغات و  زیرنویس تبلیغاتی در زیر فیلم داریم یا می توانیم فیلم را کات کرده و تبلیغ پخش کنیم  اما هیچ گاه این کار را انجام نمی دهیم.

اسدزاده درباره افزایش قیمت از سال ۹۵ و سریال شهرزاد گفت: ما برای مخاطبان احترام قائل هستیم وقتی مخاطب از قسمت اول با ما تا قسمت ۲۳ همراه بود دوست نداشتیم بخش هایی از سریال را با قیمت بالاتر خریداری کنند ما برای همه مخاطبینی که با ما در سریال شهرزاد همراه بودند احترام قائل شدیم و قیمت را تغییر ندادیم اما واقعا فعالیت با قیمت ۴۰۰۰ تومان امکان حیات و فعالیت را از ما سلب کرده بود هزینه های آماده سازی DVD با کیفیت به مراتب بالا رفته است و این قیمت ارایه شده ۵۰۰۰ تومان باز هم بخشی از هزینه هایی ما جبران نمی کند

وی در پاسخ به این پرسش که افزایش قیمت تغییر در تعداد مخاطبین و اقبال مخاطب به شبکه غیرمجاز نخواهد داشت گفت: تجربه اثبات کرده است مخاطبینی که فیلم ارجینال را تهیه می کنند هیچ گاه لذت دیدن فیلم ارجینال را با فیلم کم کیفیت تعویض نمی کنند. افزایش قیمت به حدی نیست که مخاطبان تغییر ذائقه دهند. از سوی دیگر مخاطبانی که به رضایت تولید کنندگان کالا و حلال بودن آن توجه دارند هیچ گاه با افزایش قیمت ذائقه شان تغییر نمی کند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» با صدای دالبی و زیرنویس انگلیسی با قیمت ۵۰۰۰ تومان عرضه شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي