افزایش رایگان ممبر تلگرام واقعیت دارد؟

تاريخ : 29 بهمن

افزایش رایگان ممبر تلگرام واقعیت دارد؟

گهر در این مطلب در بخش آموزش های فناوری و تکنولوژی ، افزایش رایگان ممبر تلگرام را برای شما عزیزان منتشر می کند که دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

کامل ترین آموزش های فناوری و تکنولوژی را می توانید در لینک زیر ببینید:

آموزش های فناوری و تکنولوژی

افزایش رایگان ممبر تلگرام واقعیت دارد؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

افزایش رایگان ممبر تلگرام از طریق ربات و نرم افزار (واقعیت یا دروغ)

افزایش رایگان ممبر تلگرام از طریق ربات و نرم افزار ، عنوانی است که زیاد در بخش پرسش و پاسخ مطرح می شود و کاربران مختلف در بخش نظرات با قرار دادن لینکهای متفاوت سعی می کنند افرادی که علاقه مند به این عنوان هستند را جذب کنند . آیا از طریق نرم افزار ، ربات ، هک ، خرید کاربر می توان تعداد بازدید کنندگان یک کانال یا گروه را افزایش داد یا خیر ؟ اگر از بالا به موضوع نگاه کنیم در دنیای واقعی افراد به موضوعی جذب می شوند که دارای ویژگیهای منحصر به فردی باشد . در دنیای مجازی هم این مهم صدق می کند . شاید به صورت موقت و محدود بتوان از طریق سه روشی که نام برده ام ، کاربران را افزایش داد ولی به صورت دائم این ادعا غیر ممکن و به دور از واقعیت است . زمانی که به صورت اتوماتیک در یک گروه یا کانال عضو می شوید بعد از گذشت چند دقیقه و مشاهده مطالب موجود در Page اگر صفحه مورد نظر برای شما مفید نباشد ، گروه را ترک خواهید کرد .

برنامه ای در اینترنت جهت دانلود قرار داده شده است که با استفاده از آن می توانید حداکثر تا ۵۰۰۰ هزار کاربر را عضو کانال کنید !!! جالب تر از نرم افزار سایت های ایرانی می باشند که این برنامه را می فروشند و کاربران زیادی تا به امروز با قیمت های مختلف این برنامه را خرید کرده اند .

چرا قبل از استفاده از هر چیزی کمی در مورد آن تحقیق نمی کنیم ؟ مزایا و معایب یک نرم افزار ، سایت ، فروشگاه اینترنتی یا هر چیزی باید قبل از استفاده از آن مورد تایید قرار بگیرد نه بعد از خرید و استفاده .
کافیست عنوان برنامه member adder for telegram را در گوکل جستجو کنید . مشاهده می کنید که وب سایتهای زیادی این نرم افزار بی فایده را جهت دانلود قرار داده اند .

کاربرد ربات برای افزایش ممبر به چه نحوی می باشد ؟ ربات می تواند به صورت محدود تعداد کاربران گروه یا کانال را افزایش بدهد .

مزیت : اینکار برای گروه یا کانال هایی باید مورد استفاده قرار بگیرد که همانند یک وب سایت دارای تولید محتوای با کیفیت و بروزرسانی دائم باشند .  اینکار باعث جذب کاربران می شود .ربات همانند تبلیغات بازدید کنندگان را تبدیل به کاربر می کند .

معایب : گروه یا کانالی که دارای محتوای مفید نباشد خیلی سریع تعداد کاربرانی که از این روش بدست آورده است را از دست خواهد داد .

به طور کل تمام شبکه های اجتماعی ، سایت و برنامه های پیام رسان زمانی می توانند بازدید کننده را تبدیل به کاربر کنند که محتوای مفیدی داشته باشند . هر کاربری با هر سلیقه ای علاقه مند به اطلاعاتی می باشد که برایش جذاب است . بله جذاب . تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان است و برای تولید محتوای موسیقی ، فیلم یا تصویر برنامه نویسی نشده است .

فقط و فقط از طریق تولید محتوای مفید هست که می توانید تعدای اعضای گروه یا کانالتان را در طولانی مدت افزایش بدهید . راه میانبری وجود ندارد پس صبور باشید و سعی کنید مطالب با کیفیت ، بسته به نیاز کاربر ، استاندارد از نظر ویرایشی ، عمومی و قابل فهم تولید کنید . تولید محتوای مفید نیاز به تخصص و زمان دارد .

از مدل سازی برای انجام اینکار استفاده کنید . گروه یا کانالی را پیدا کنید که تعداد کاربران آن بسیار زیاد می باشد . دقیق بررسی کنید ببینید در چه زمانی مطالب را منتشر می کند ؟ طرز ارسال پیام ها به چه شکلی می باشد ؟ تصاویر بکار برده شده باچه فرمت و ابعادی هستند ؟ در روز چه تعداد و با چه فاصله زمانی مطالب ارسال می شود ؟ با رعایت کردن این موارد حتما می توانید تعداد اعضای گروه یا کانال تلگرام را به صورت دائمی افزایش بدهید .

منبع: گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي