اعلام قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان 96

دسته بندي : اقتصاد,⭐ اخبار
تاريخ : 31 اردیبهشت

قیمت زولبیا و بامیه یکی از شیرینهای خوشمزه در ماه مبارک رمضان توسط صنف قنادان و شیرینی فروشان اعلام شد.

اعلام قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان 96, پورتال خبری فرهنگی گهر

فهرست مطالب
[پنهان]
[نمایش]

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‎فروشان با اشاره به پیشنهاد افزایش ۱۲ درصدی قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان گفت: قیمت پیشنهاد شده برای هر کیلو زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

علی بهره‌مند در خصوص قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان گفت: پیشنهاد ما برای افزایش قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان ۱۵ درصد بوده که این رقم هنوز از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده تایید نشده است.

وی در ادامه افزود: پیش‎بینی می‌شود قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه با احتساب افزایش ۱۵ درصدی به ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان برسد که با وجود مخالفت‎های سازمان حمایت باید درانتظار رقم کمتری برای این کالا باشیم.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‎فروشان در توضیح علت مخالفت سازمان حمایت با افزایش ۱۵ درصدی قیمت زولبیا و بامیه تصریح کرد: سازمان حمایت افزایش ۱۵ درصدص قیمت زولبیا و بامیه را به علت بالا رفتن نرخ هر کیلو از این شیرینی تصویب نمی‎کند و این در حالی است که این نرخ از سوی کمیسیون فنی در روزهای قبل به تصویب رسیده بود.

بهر‌ه‌مند درانتها خاطر نشان کرد: با توجه به عدم تایید افزایش ۱۵ درصدی نرخ زولبیا و بامیه از سوی سازمان حمایت این رقم به ۱۰ درصد و قیمت آن نیز به کیلویی ۱۲ هزار تومان برسد ولی قیمت نهایی این محصول در جلسه روز آینده مشخص خواهد شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي