اعلام قیمت خوراکی های مخصوص ماه رمضان

دسته بندي : اقتصاد,⭐ اخبار
تاريخ : 15 خرداد

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : اعلام قیمت خوراکی های مخصوص ماه رمضان
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

اعلام قیمت خوراکی های مخصوص ماه رمضان, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

نایب رییس شورای اصناف گفت: اتحادیه‌های فروشندگان خوراکی‌های محبوب در ماه رمضان، خواستار افزایش قیمت‌ هستند که در این زمینه قیمت جدید زولبیا، بامیه، آش و حلیم در اتاق اصناف در حال بررسی است اما قیمت هر دست کله پاچه بدون افزایش قیمت حداکثر ۳۸ هزار تومان فروخته خواهد شد.

جلال‌الدین شکریه درخصوص افزایش قیمت احتمالی غذاهای پرمصرف در ماه رمضان اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت اجاره مکان‌ها و مواد اولیه، اتحادیه‌های مربوطه پیشنهاد داده‌اند افزایش قیمت با توجه به تورم اعمال شود که این پیشنهاد در حال بررسی است.

وی معتقد است: درخواست افزایش قیمت‌ها منطقی است اما باید طوری عمل کنیم که به مردم هم فشار وارد نشود.

شکریه خاطر نشان کرد: سال گذشته هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ۸۲۰۰ تومان به فروش رسید که برای امسال افزایش ۱۴ تا ۱۵ درصدی قیمت ( کیلویی ۱۱ هزار تومان) به اتاق اصناف پیشنهاد شده است.

البته رضا رواسیان – رئیس اتحادیه طباخان – در این باره گفت: صنف کله‌پاچه‌ فروشان تصمیم گرفته‌اند به‌منظور افزایش مصرف و تشویق روزه‌داران برای خوردن کله‌پاچه، از افزایش قیمت در ماه رمضان خودداری کنند.

وی اضافه کرد: قیمت یک دست کله‌پاچه کامل و باکیفیت در سال گذشته ۳۸ هزار تومان بود که همه واحدهای صنفی زیرمجموعه این اتحادیه موظفند براساس کیفیت، کله‌پاچه‌های طبخ‌شده خود را حداکثر تا قیمت ۳۸ هزار تومان بفروشند.

همچنین محمدی – رئیس اتحادیه کبابی، آش و حلیم‌فروشان – گفت: قیمت مصوب آش و حلیم برای ماه رمضان هنوز در اتاق اصناف نهایی نشده و در حال بررسی است.

وی گفت: اتحادیه با ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته، قیمت پیشنهادی خود را اعلام کرده که انتظار می‌رود قیمت‌ مصوب به تصویب اتاق اصناف برسد و طی دو – سه روز آینده ابلاغ شود.

محمدی تصریح کرد: سال گذشته هر کیلوگرم حلیم با مخلفات ۸۵۰۰ تومان، حلیم ساده ۸۰۰۰ تومان، آش شله‌قلمکار ۸۵۰۰ تومان، آش رشته ۷۰۰۰ تومان، حلوا و شله‌زرد نیز با قیمت ۷۰۰۰ تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي