اعتراف احسان علیخانی به خاطر توهین به دختران در ماه عسل

تاريخ : 5 تیر

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : اعتراف احسان علیخانی به خاطر توهین به دختران در ماه عسل

از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

اعتراف احسان علیخانی به خاطر توهین به دختران در ماه عسل, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

احسان علیخانی نسبت به انتقادات روز گذشته درخصوص نوع بیانش در توهین به دختران را به نوعی توجیه کرد.
شب گذشته در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان برگ دیگری از «ماه عسل» ورق خورد.
احسان علیخانی پس از سلام به هموطنان عزیز و مخاطبان پر تامل برنامه خود، افزود:خوش آمدید ثانیه های «ماه عسل» نوش جانتان باشد.
پس از پخش تیتراژ ابتدایی علیخانی درخصوص برنامه شب گذشته عنوان کرد: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا حامد و عاطفه برای عید فطر در برنامه «ماه عسل» حضور پیدا کنند.
پس از پخش آیتم روز گذشته علیخانی با توجه به انتقادات وارده به نوع بیانش درخصوص خواستگاری از عاطفه، ذکر این مطلب را لازم دانست و افزود: در مراسم خواستگاری تلفنی از عاطفه خانم من گفتم شوهر کم است و گویا دخترخانم ها از نوع بیان من ناراحت شدند. من این مطلب را بدین علت گفتم که جنس خودم را بیشتر می شناسم، نسل افرادی مثل پدران شما در این زمانه کم است. هرچند پسران درجه یک، مرد، مسئولیت پذیر و متعهد در کشور فراوان داریم اما تعدادشان نسبت به نسل پدرانتان کم تر است و امیدوارم منقرض نشوند. بنابراین اگر می خواهید ناز کنید حواستان به این بازار باشد چراکه فراوانی در آن نیست.
بعد با این عنوان که قصه ی جذاب امروز را از دست ندهید به سراغ مهمانان برنامه رفت.
پس از پخش مستندی از ٢٣نوجوانی که در عملیات بیت المقدس در جنگ تحمیلی ایران و عراق به اسارت رژیم بعثی عراق درآمده بودند، هشتمین قصه ی «ماه عسل» را آغاز کرد.
تنها ٢١نفر از این افراد که در این عملیات اسیر شدند در برنامه حضور پیدا کردند چرا که یک نفر از آنها شهید و دیگری به خاطر کسالت نتوانست در برنامه حاضر شود.
یوسف زاده یکی از این افراد، داستان اسارت نه ساله خودشان را در کتابی به نام “آن ٢٣نفر” به چاپ رسانده بود.
داستان این ٢٣نفر بدین گونه بود که آنها در سن نوجوانی همه به طریقی از شهرهای مختلف به جبهه می روند اما در عملیات بیت المقدس به اسارت رژیم بعثی عراق در می آیند. هنگام فیلمبرداری از این زندان صدام متوجه حضور افراد کم سن و سال در بین اسیران می شود بنابراین صدام دستور می دهد که از بین ٢٠٠نفر اسیر این ٢٣نفر را که رده سنی شان بین ١٣تا ١٩سال بوده را جدا کنند.
طبق نقشه و برنامه ریزی  برای این  ٢٣نفر کفش و لباس شیک می خرند و آنها را به شهربازی می برند و شوی تبلیغاتی به راه می اندازند، صدام به همراه دخترش یک جلسه با این ٢٣نفر تشکیل می دهد و در آن جلسه دستور یک عکس دسته جمعی می دهد تا از آن به عنوان شوی تبلیغاتی استفاده کند.
بنابراین وقتی این ٢٣نفر از قصر به زندان نمور بغداد باز می گردند احساس  گناه می کنند و دست به اعتصاب غذا می زنند و سه شرط برای رژیم بعثی عراق تعیین می کنند. اول اینکه تبلیغات را متوقف کنند، دوم با نماینده صلیب سرخ دیدار کنند و در آخر اینکه آنها را به اردوگاه بازگردانند چراکه می خواستند آبروی ایران را حفظ کنند اما رژیم بعثی عراق بچه های کوچکتر را شکنجه می کند تا آنها از اعتصاب غذا منصرف شوند ولی آنها حدود پنج روز به اعتصاب غذایشان ادامه می دهند.
قصه ی مهمانان به دلیل کمبود زمان ناتمام ماند و احسان علیخانی از آنها درخواست کرد تا عده ای از آنها، برای تکمیل قصه شان فردا مجدد در برنامه حضور پیدا کنند و باقی ماجرا را بازگو کنند.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي