اعتراض ویشکا آسایش به جشنواره فیلم فجر 94

تاريخ : 16 دی

در این مطلب به جزییات خبر اعتراض ویشکا آسایش به جشنواره فیلم فجر ۹۴ می پردازیم. با ما همراه شوید

ویشکا آسایش که انتظار می‌رفت با دو فیلم «دراکولا» ساخته رضا عطاران و «در سکوت» ساخته ژرژ هاشم زاده در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشد، حذف این فیلم‌ها را غیرقابل درک توصیف کرد. ویشکا آسایش در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«این همه زحمت آخرش هیچ .دو تا فیلى كه امسال كار كردم و خیلى خیلى دوستشون داشتم و شك نداشتم به جشنواره راه پیدا میكنه!! «در سكوت» به كارگردانى ژرژ هاشم زاده و «دراكولا» به كارگردانى رضا عطاران. اصلا نمیفهمم چرا !! »

اعتراض ویشکا آسایش به جشنواره فیلم فجر 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

پست ویشکا آسایش

در ادامه مطلب، ویشکا آسایش به انعکاس واکنش علی سرتیپی تهیه کننده «دراکولا»، درباره  حذف فیلمش از  سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پرداخت و نوشت:

«علی سرتیپی درباره عدم انتخاب فیلم «دراکولا» در جشنواره فیلم فجر گفت: با تمام احترامی که برای نظر هیات انتخاب قائل هستم اما مردم بهترین قاضی هستند و در زمان اکران خودشان درباره فیلم نظر خواهند داد.

این تهیه کننده درباره انتخاب نشدن فیلم رضا عطاران اظهار کرد: خود من و رضا هدف اصلی‌مان مردم است و آنها قطعا می‌بینند و نظر می‌دهند، اما این فیلم می‌توانست گرمای خوبی به جشنواره بدهد و فضای آن را گرم‌ تر کند.

وی ادامه داد: البته رضا عطاران به دلیل مریضی پدرش مجبور شد بعد از فیلمبرداری به مشهد برود و هنوز هم آنجاست و نسخه اولیه را در حد راف‌کات تحویل دادیم که شاید این نسخه نتوانسته مبنای قضاوت درست هیات انتخاب قرار بگیرد. اما همانطور که سال گذشته “نهنگ عنبر” در جشنواره پذیرفته نشد و امسال بعد از فیلم محمد پرفروش‌ترین فیلم سال شد، معتقدم “دراکولا” هم می‌تواند به لحاظ مردمی فیلم موفقی باشد.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي