اظهارات جالب مجری معروف تلویزیون درباره مهران مدیری

تاريخ : 22 فروردین

با سایت گهر همراه باشید با متن اظهارات جالب مجری معروف تلویزیون درباره مهران مدیری

.

اظهارات جالب مجری معروف تلویزیون درباره مهران مدیری, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

بعد از اتفاقات روزهای اخیر و حاشیه هایی که گریبان سریال «درحاشیه» مهران مدیری را گرفته است، هفت هزار پزشک ایرانی در اقدامی عجیب خواستار تجمع به نشانه اعتراض به این سریال که به قول خودشان به قشر پزشکی کشور هتاکی کرده است، شده اند. حالا این بار احسان کرمی مجری و بازیگر تلویزیون و سینمای ایران در یادداشتی تند و تیز به این هفت هزار پزشک تاخته است و این کارشان را محکوم کرده است:

 

«اخیرا شنیدم که هفت هزار پزشک خواستار توقف پخش سریال در حاشیه شده اند. که البته جدا امیدوارم که تلویزیون تا صد سال دیگر هم زیر بار چنین خواسته هایی نرود. همه آدم های روی زمین برای پزشکان ارزش زیادی قائل اند. من هم همینطور و دست همه پزشکانی که پس از عمری تحصیل، شرافتمندانه برای نجات و سلامتی آدم ها می کوشند را می بوسم.

 

اما روی صحبتم فقط و فقط با این هفت هزار نفر است. لطفا سایر پزشکان به خصوص دوستان طبیبم به خودشان نگیرند. من با آن هفت هزار پزشک سخن می گویم. هفت هزار انسان بی ظرفیت. هفت هزار نفر که خود را به شدت تافته جدا بافته می دانند. هفت هزار نفری که فکر می کنند از مقدسین هستند. هفت هزار نفر که خود را از اشتباه مبرا می دانند. هفت هزار نفر که هیچ درکی از کمدی و هنر ندارند!

 

چه چیزی باعث به وجود آمدن این میزان از نخوت در شماست؟ چه چیزی باعث شده این توهم در شما به وجود بیاید که می توانید هفت هزار نفری جلوی یک سریال تلویزیون را بگیرید؟ مگر وقتی یک ملت از شما می خواهند در بسیاری از بیمارستان ها فقط پول را ملاک قرار ندهید قبول می کنید؟ مگر امثال شما نبودند که بیمار را به خاطر پول در بیمارستان گرو نگه داشتند؟ مگر امثال شما نبودند که بیماران را در بیابان رها کرده بودند؟

 

نکند ماجرای خون های آلوده کار سازندگان در حاشیه بوده؟! اگر قرار به پاسخ دادن باشد که شما سر صف باید باشید. به جای این که هفت هزار نفری به یک کار هنری حمله کنید، به فکر بیمارانی باشید که دردشان یک طرف است و هفت هزار گرفتاری شان یک طرف. به جای اینکه هفت هزار نفری به تلویزیون حمله کنید، هفت هزار نفری بیایید هزینه درمان چند بیمار را قبول کنید یا هفت هزار نفری یک درمانگاه خیریه بسازید… باشد که رستگار شوید…»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي