اطلاعات جدید درباره Galaxy S5

به طور حتم نسل بعدی پرچمدار خانواده گلکسی سامسونگ گلکسی اس 5 است، هنوز مدت زمان زیادی تا تایید اینکه گلکسی اس 5 با چه ویژگی‌هایی و در چه زمانی ارائه می‌شود مانده است.

 گزارشی جدید منتشر شده که اعلام می‌کند تولید انبوه این پرچمدار جدید در ژانویه 2014 شروع خواهد شد. این گزارش ادعا می‌کند که نسل جدید ساعت سامسونگ نیز در کنار گلکسی اس 5 معرفی خواهد شد.

خبرگزاری کره‌ای اعلام کرده که سامسونگ دو مدل از گلکسی اس 5 را معرفی خواهد کرد، یکی از این مدل‌ها مجهز به صفحه نمایش خمیده OLED و بدنه از جنس آلومینیوم است و مدل دیگر مانند دیگر گوشی‌های خانواده گلکسی بدنه‌ای پلاستیکی دارد.

به علاوه این گزارش ادعا می‌کند که سامسونگ در ماه ژانویه بین 800 هزار تا 1 میلیون از این گوشی را تولید خواهد کرد و در ماه فوریه تولید این گوشی را 6 میلیون دستگاه خواهد رساند. همچنین در ماه آوریل 2014 این گوشی برای بازار جهانی ارائه خواهد شد.

اطلاعات جدید درباره Galaxy S5

Sam Mobile اخیرا اطلاعاتی از گلکسی اس 5 سامسونگ دریافت کرده است و اعلام کرده بر طبق این اطلاعات گوشی گلکسی اس 5 پردازنده 64 بیتی Exynos  و یا پردازنده اسنپدراگون 805 را خواهد داشت، رم گوشی 3 گیگابایت و دوربین ان نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود و انتظار می‌رود باتری 4000 میلی امپر، سیستم عامل نسخه 4.4 اندروید باشد.

به علاوه این خبرگزاری اعلام کرده که سامسونگ به سختی مشغول کار بر روی نسل بعدی ساعت Galaxy Gear است و می خواهد ساعتی با ضخامت 15 تا 20 درصد کمتر را تولید کند.

 

منبع: جی اس ام

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه