اصول ست کردن کت و شلوار برای آقایان

تاريخ : 19 دی

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

اصول ست کردن کت و شلوار برای آقایان

اصول ست کردن کت و شلوار برای آقایان, پورتال خبری فرهنگی گهر

راهنمای ست کردن کت و شلوار برای آقایان

آقایان زمان زیادی را صرف ست کردن لباس هایشان می کنند که در نهایت برخی از آنها موفقیت آمیز نیست. از آنجا که زمان طلاست بهتر است که صرف کارهای مهم تری شود. اما چگونه می توان زمان کمتری را هنگام انتخاب لباس صرف کرد؟ ما در اینجا راهنمایی را جهت ست کردن کت و شلوار برایتان آورده ایم تا راحت تر تصمیم بگیرید.

 

کت سورمه ای+ شلوار بژ

ترکیب رنگ های سورمه ای و بژ ظاهری کلاسیک به شما می بخشد. شاید فکر کنید که این دو رنگ به هم نمی آید، اما اشتباه کرده اید، تقریبا تمام آقایان با هر تیپی که هستند می توانند این دو رنگ را به تن کنند. بنابراین اگر به دنبال ظاهری کلاسیک برای مراسم رسمی خود می گردید، ما این تیپ را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

کت + شلوار جین

اگر می خواهید که ظاهری کلاسیک و سنگین داشته باشید اما در عین حال به دنبال راحتی نیز هستید، این تیپ را امتحان کنید. سعی کنید رنگ های تیره و ست را به تن کنید. به عنوان مثال رنگ سورمه ای گزینه ای خوبی برایتان خواهد بود.

 

کت طرح دار + شلوار رنگ خنثی

اگر از کت های ساده خسته شده اید، کت های طرح دار را انتخاب کنید. اما شلوارتان باید ساده باشد، در غیر این صورت شلوغ و شلخته به نظر خواهد رسید. با پوشیدن کت طرح دار و شلواری به رنگ های خنثی از جمله سورمه ای، خاکستری یا مشکی، مطمئنا از دیگران متفاوت خواهید بود و در جمع خواهید درخشید.

 

کت سورمه ای + شلوار خاکستری

اگر می خواهید دیده شوید، تیپی کلاسیک بزنید. کت سورمه ای یکی از محبوب ترین رنگ های کت برای آقایان است، از این رو که به راحتی با دیگر رنگ ها ست می شود. یکی از بهترین رنگ ها برای ست کردن با آن خاکستری است. این تیپ برای آقایانی که به دنبال ظاهری مدرن و نسبتا رسمی هستند، مناسب است.

 

تن های مختلف آبی

هیچ رنگی برای آقایان بهتر از آبی نیست. آبی نه مانند مشکی غم انگیز و نه مانند خاکستری کسل کننده است، بلکه بسیار هیجان انگیز و جذاب است. بنابراین چرا از سر تا پا آبی نپوشیم؟ بدین منظور تونالیته های مختلف آبی را انتخاب و کل تیپ تان را با این رنگ جذاب ست کنید.

 

کت مشکی + شلوار خاکستری

شاید به اشتباه شنیده باشید که شلوار باید تیره تر از کت باشد اما هیچ قانونی برای این وجود ندارد. اگر یک بار کتی مشکی را به همراه شلواری خاکستری به تن کنید خواهید دید که شکستن سنت ها آنقدرها هم که فکرش را می کردید، بد نیست. این ترکیب ساده را هم در مناسبت های رسمی و هم در مراسم دوستانه می توانید به تن کنید.

 

به رنگ هایی مانند سفید، بژ، شتری، سبز خاکی و اکر، رنگ های خاکی می گویند. این رنگ ها نه تنها در کنار هم زیبا و جذاب به نظر می آیند بلکه طراحان اعلام کرده اند که به زودی نیز مد سال خواهند شد. بنابراین اگر دوست دارید که رنگ های روشن تری به تن کنید، ما این نمونه ها را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

شلوار سفید + کت کرم

از آنجا که آقایان معمولا رنگ های مشکی، سورمه ای و خاکستری کت را به تن می کنند، اگر می خواهید که کمی متفاوت تر از دیگران باشید، کتی به رنگ روشن مانند کرم به تن کنید. این تیپ برای مراسم دوستانه و غیر رسمی مناسب است.

 

سبز + آبی

از آنجا که دو رنگ سبز و آبی در جدول رنگ ها در کنار هم قرار دارند، می توانند در ظاهر شما نیز کنار هم قرار گیرند. فقط حواس تان باشد که اگر شلواری سبز پر رنگ انتخاب کردید، کت آبی کمرنگ به تن کنید تا توی ذوق نزند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي