اصلاح نسخه ویدویی اکسیدان در شبکه خانگی

تاريخ : 3 مرداد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  اصلاح نسخه ویدویی اکسیدان در شبکه خانگی را در ادامه می خوانید

اصلاح نسخه ویدویی اکسیدان در شبکه خانگی, پورتال خبری فرهنگی گهر

اصلاح نسخه ویدویی اکسیدان در شبکه خانگی

حامد محمدی کارگردان فیلم «اکسیدان» در گفت‌وگو با ما به اصلاح نسخه ویدیویی این فیلم در شبکه نمایش خانگی واکنش نشان داد. این کارگردان که آخرین ساخته‌اش این روزها مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته، به تندی از مدیران سازمان صداوسیما، حوزه هنری و وزارت ارشاد انتقاد می‌کند و می‌گوید شکستن رکوردهای مختلف و حضور اسپانسرهایی که دارای «ژن خوب» هستند، تاثیری بر فروش فیلم‌ها ندارد.

جذب مخاطب به رکوردشکنی و اسپانسر با «ژن خوب» نیاز ندارد

حامد محمدی کارگردان «اکسیدان» در واکنش به صحبت‌های اخیر معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارشاد اسلامی در مورد اصلاح نسخه ویدیویی این فیلم برای توزیع در شبکه نمایش خانگی به ما می‌گوید: «این روزها یقین کردم در سینما قانون، قاعده، مقررات و ضابطه‌ای وجود ندارد و بیشر ترکیبی از سلایق و حسادت ها و نظرات شخصی بر امور سینما نظارت و تصمیم گیری می‌کنند و هر کسی هر کاری که دوست داشته باشد انجام می‌دهد و هر لحظه ممکن است اتفاقات عجیبی رخ دهد. این اتفاق خیلی منحصر به بخش دولتی نمی شود و حتی خیلی وقت ها از اهالی سینما برای سینما تصمیم‌های غلط می گیرند. قبل از پایان اکران اکسیدان حتما درباره مسایل و مشکلات اکسیدان و پروانه ساخت و نمایش، ممیزی، حوزه هنری، صدا و سیما، خانه سینما و مدیر سینما آزادی، مافیای پخش و اکران و جابجایی رکوردها، مسایل و گرفتاری های این فیلم را به عنوان کارگردان خواهم گفت.»

کارگردان «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در ادامه می گوید: «وقتی برخی دوستان به ناگهان یک فیلم را توقیف می‌کنند و از پرده پایین می‌کشند و برخی از نمایندگان مجلس هم می‌گویند اگر اراده کنیم یک فیلم را از اکران محروم می‌کنیم، آن وقت معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد هم می‌گوید نسخه ویدیویی «اکسیدان» با اصلاحیه‌ وارد شبکه نمایش می‌شود. اصولا سعی می کنم خیلی از شنیدن این نظرات و اتفاقات تعجب نکنم. حتی منتظر هستم چند صنف از بازار هم به نمایش «اکسیدان» در سینماهای کشور اعتراض کنند و بعد از چند روز هم مدعی شوند هنوز فرصت نکرده اند فیلم را ببینند و فقط چون جو اعتراض و انتقاد بوده انها هم خواستند از این قافله عقب نمانند.»

حامد محمدی که این روزها فیلمش با استقبال مخاطبان روبرو شده، در ادامه از عملکرد حوزه هنری و صداوسیما در قبال «اکسیدان» انتقاد می‌کند و می‌گوید: «شرایط قبل از ساخت و بعد از ساخت اکسیدان فرقی نکرده و قوانین و مقرارت فقط برای فیلمساز است و حتی جایی که کارش قانون گذاری است در مواردی ترجیح می دهد به قوانینی که خودش گذاشته عمل نکند.»

این کارگردان در ادامه می‌گوید تمامی مسئولین از جمله مدیران حوزه هنری، صداسیما و ارشاد خود را مختار به صحبت کردن در مورد فیلم‌ها و حتی توقیف آنها می‌دانند و فیلمسازان تنها محکوم به سکوت در مورد تصمیماتی هستند که انها میگیرند.

حامد محمدی که فیلمش بدون در اختیار داشتن سینماهای حوزه هنری و تبلیغات صداوسیما در کمتر از ۵ هفته، ۵ میلیارد تومان فروخته است، در پایان درباره استقبال مخاطبان از دومین ساخته سینمایی‌اش، می‌گوید: «من واقعا از مردم تشکر می‌کنم که از این فیلم سینمایی استقبال کردند و نشان دادند که یک فیلم برای جذب مخاطب احتیاجی به تیزر، بیلبورد، شکستن رکورد و اسپانسرهایی که احتمالا از یک ژن خوب بهره می‌برند، ندارد.»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي