اسماعیل پور:جای خالی مدال جهانی را در کارنامه ورزشی ام حس می کنم

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: در مسابقات جام جهانی تهران در حالی تمامی حریفانم را شکست دادم که برخی از آنها از عنوانداران جهان بودند.

وی ادامه داد: وقتی مسابقات جام جهانی تهران به پایان رسید بیشتر از گذشته احساس کردم که چقدر راحت می توانستم در المپیک صاحب مدال شوم اما خیلی مفت از رسیدن به این مهم ناکام ماندم.

اسماعیل پور تصریح کرد: نمی خواهم بگویم از حریفانم بهترم اما اعتقاد دارم که می توانستم در سال های اخیر حداقل روی یکی از سکوهای جهانی قرار بگیرم.

وی درباره جدی ترین رقیبش در رقابتهای جام جهانی گفت: به طور حتم کشتی گیران آمریکا و روس خیلی بهتر از سایر رقبایم بودند اما با توجه به حساسیتی که همواره بین کشتی گیران ایرانی و آمریکایی وجود دارد مبارزه با این حریف سخت تر بود که خوشبختانه و به لطف خدا توانستم پیروز میدان شوم.

دارنده مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ قرارداد خود را از تیم داماش دریافت کرده است اظهار داشت: متاسفانه علی رغم تمام وعده و وعیدها مسئولان تیم داماش بابل هنوز حق وحقوق اعضای تیم را پرداخت نکرده اند که اگر طی روزهای آتی این کار را انجام ندهند موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنم.

اسماعیل پور با اشاره به تلاش کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید موفقیت تیم ملی در بازی های المپیک و جام جهانی مرهون زحمات بی وقفه کادر فنی و شخص رسول خادم بوده که اگر مسئولان ورزشی از این مربیان حمایت لازم را بعمل آورند بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی 2013 کسب خواهیم گرفت./مح

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه