استقلال به صعود اميدوار شد

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 14 اردیبهشت
 تيم استقلال تهران با پيروزي پرگل مقابل الريان قطر به صعود در مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا اميدوار شد.
استقلال به صعود اميدوار شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاين، در دومين روز از هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا ديدار تيم‌هاي استقلال و الريان قطر از ساعت ۱۹:۲۰ در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شد كه اين ديدار در پايان با برتري پرگل نماينده كشورمان به پايان رسيد.

استقلال با اين اميد كه مي‌تواند به مرحله بعد صعود كند در نيمه نخست باانگيزه ظاهر شد فرارهاي آرش برهاني چندين بار اين تيم را در موقعيت گلزني قرار داد تا اينكه در دقيقه ۲۲ داور چيني اين ديدار يك ضربه پنالتي به سود استقلال گرفت كه آرش برهاني آن را به گل تبديل كرد.

شاگردان پرويز مظلومي باز هم به حملات خود افزودند و چندين بار ديرك دروازه به كمك تيم الريان آمد تا ضربات آرش برهاني و ميلاد ميداوودي به گل تبديل نشود. نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد.

نيمه دوم هم باز اين استقلال بود كه بيشتر صاحب توپ و ميدان بود البته حريف قطري هم چند موقعيت خطرناك را روي دروازه رحمتي به وجود آوردند كه به نتيجه نرسيد.

با آمدن اسماعيل شريفات و مجتبي جباري استقلال باز هم برحملات خود افزود تا اين كه در دقيقه ۷۵ اسماعيل شريفات گل دوم را به ثمر رساند تا آبي‌ها با آرامش بيشتري به بازي ادامه دهند.

اما اين پايان كار نبود و بالاخره پاس مجتبي جباري در دقيقه ۹۴ آرش برهاني را در موقعيت گل قرار داد تا استقلال اين بازي را با نتيجه سه بر صفر به سود خود به پايان برساند و به صعود از اين مرحله اميدوار شود.

 

گردآوری: گروه ورزش گــهــر

منبع: جام جم آنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي