استفاده از نماد همجنس بازان در شبکه سه سیما / عکس

در حالیکه چندی پیش سایت های خبری درباره استفاده از نمادهای مربوط به همنجس بازان در معابر شهر هشدار داده بودند، به تازگی و در اقدامی سوال برانگیز نماد این گروه منحرف در شبکه سه سیما و به عنوان بخشی از پوشش شرکت کنندگان مسابقه کلید نمایش داده شد.

استفاده از نماد همجنس بازان در شبکه سه سیما / عکس

البرزنیوز، روز چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۲ بینندگان شبکه سه سیما شاهد پخش مسابقه کلید بودند که در خلال آن به دلیلی نامعلوم کلاه رنگین همنجس بازان بر سر شرکت کنندگان آن رفته بود. این مطلب را یکی از مخاطبان البرزنیوز که بیننده این برنامه بوده نقل کرد.

استفاده از نماد همجنس بازان در شبکه سه سیما / عکس

پیش تر و در جریان شادمانی های خیابانی بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی هم دست کم در یک مورد، کلاه این گروه منحرف روی سر یکی از شهروندان دیده شد که به احتمال نزدیک به یقین ناشی از عدم اطلاع او از مورد استفاده اصلی بود.

اما نکته ای که محل تامل و تعجب است اینکه چگونه در برنامه ای که به اصطلاح به شکل تولیدی – از قبل ضبط شده – روی آنتن پربیننده ترین شبکه تلویزیون ایران رفته است چطور هیچ ناظری به تهیه کنندگان آن تذکر نداده که از نماد گروه های انحرافی برای شاد کردن بینندگان استفاده نکنند.

بسیاری از ناظران و کارشناسان درباره استفاده از تهیه کنندگانی با سطح سواد اندک و به عنوان «آنتن پرکن» که ماتسفانه هزینه زیادی نیز از سازمان صداوسیما بابت این شیرین کاری ها دریافت می کنند هشدار داده اند.

تصویر زیر صحنه اعتراض یک همجنس گرا به سخنرانی محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری پیشین ایران در آمریکا را نشان می دهد.

استفاده از نماد همجنس بازان در شبکه سه سیما / عکس

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه