استخدامی ، جزییات تکان دهنده تجاوز گروهی به دختر دانشجو در سمنان

[ad_1]
استخدامی ، جزییات تکان دهنده تجاوز گروهی به دختر دانشجو در سمنان

آخرین آگهی های استخدامی امروز سراسر کشور در
گهر

استخدامی ، جزییات تکان دهنده تجاوز گروهی به دختر دانشجو در سمنانبه گزارش شهروند : هفته گذشته یکی از دانشجویان دختر دانشجوی دانشگاه صنعتی یکی از شهرهای استان سمنان برای رفتن به داخل شهر سوار یک پراید با ٢ مسافر که روی سقف خودرو تابلوی تاكسی تلفنی نصب شده بود.

راننده شیطان صفت که از همان لحظات اول نقشه شوم تجاوز را داشت پس از حركت و طی کردن مسافت کوتاهی از مقابل دانشگاه به یک خیابان فرعی تغییر مسیر داده است و دختر جوان كه متوجه تغییر مسیر خودرو شده بود به راننده اعتراض کرد اما ٢ جوان داخل خودرو با چاقو او را تهدید به سكوت کردند تا به نیت شوم خود برسند.

این ٣ شیطان صفت پس از انتقال این دختر دانشجو به یكی از باغ‌های روستایی در ٦ كیلومتری جنوب شهر به همراه 5 نفر دیگر از اراذل و اوباش او را مورد تجاوز قرار داده و سپس در یكی از خیابان‌های شهر رها کردند.

ماموران پلیس امنیت اخلاقی این شهرستان با اطلاع از این موضوع بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد این باند با نصب تابلوی قلابی یكی از آژانس‌های تلفنی شهرستان روی خودروی خود اقدام به ربودن دختر جوان كرده بودند. سرانجام پس از یک هفته تلاش ماموران پلیس ٨ عضو این باند دستگیر شدند.

[ad_2]

لینک منبع

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه