از دروغ های زنان به مردان چه می دانید

تاريخ : 11 مرداد

مهم ترین دروغ های زنان 

زنان هم دلایل خود را برای دروغ گفتن دارند. دروغ گفتن به خودی خود یک اتفاق خوشایند نیست اما با کنترل برخی از احساسات و عواطف می توان شاهد کاهش درصد بسیار بالایی از دروغ گفتن زوجین و بالاخص زنان در رابطه های احساسی بود.

از دروغ های زنان به مردان چه می دانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

چرا آدمها دروغ می‌گویند؟ دلایل متعددی وجود دارد اما معمولا برای این دروغ می‌گوییم که وجهه‌ی خود را حفظ کنیم یا چیزی را از کسی پنهان کنیم. در رابطه با جنس مخالف همه‌ی ما گاهی دروغ می‌گوییم، یا دست کم واقعیت را تغییر می‌دهیم. در این مطلب بعضی از دروغ های سفید را که معمولا زنها می‌گویند برای‌تان می‌گوییم و اینکه چگونه با آنها برخورد کنید.

معمول ترین دروغ های زنان به مردان 

من علاقه‌ای به این رمانتیک بازیها ندارم!

منظور واقعی زنها: بالاخره ما هم انسانیم و احساس داریم و عشق و عاشقی هم می‌تواند اتفاق بیفتد اما از پیله کردن و وابسته شدن در رابطه‌ی عاشقانه بیزارم.

چه باید کرد: اگر دختر مورد علاقه‌تان چنین حرفی به شما زد به این معنی نیست که دوست ندارد عشق‌تان را به او ابراز کنید و هوایش را داشته باشید، بلکه منظورش این است که نمی‌خواهد تبدیل به یک عاشق وسواسی شوید که می‌خواهد عشقش را مدام کنترل کند و اجازه‌ی نفس کشیدن هم به او ندهد!

پنج دقیقه‌ی دیگه آماده‌ام!

منظور واقعی زنها: ممکن است پنج دقیقه طول بکشد، شاید هم ۴۵ دقیقه طول بکشد! نگران نباش.

چه باید کرد: شاید لازم باشد یک نوشیدنی برای خودتان آماده کنید، گوشی موبایل‌تان را بردارید و با صبر و حوصله وقت کُشی کنید! همسرتان واقعا می‌خواهد در عرض پنج دقیقه آماده شود اما دیگر پیش بینی نکرده که ممکن است مشکلی پیش بیاید و او را عقب بیندازد، مثلا موهایش با او همکاری نکند یا آینه به او بگوید که دستبندش مناسب تیپش نیست و باید یکی دیگر را انتخاب کند!

من مشکلی با خواسته‌های تو ندارم …!

منظور واقعی زنها: من واقعا آدم سهل گیری هستم تا زمانیکه همه چیز آنطور که من دوست دارم پیش برود!

چه باید کرد: بیشتر زنها دوست دارند تا حدودی امور را کنترل کنند و اغلب علاقه مندیهای خودشان را دارند و فرقی نمی‌کند نظر شما چه باشد! شما باید سعی کنید همسرتان را بهتر بشناسید، تا پیشنهادهای‌تان در راستای علاقه مندیهای همسرتان باشد! البته منظور این نیست که خواسته‌های خودتان را قربانی کنید بلکه خواسته‌های شما نباید چیزهایی باشند که همسرتان از آنها متنفر است!

برای آرایشم خیلی وقت صرف نکردم!

منظور واقعی زنها: نمی‌خواهم فکر کنی زیبایی‌ام مصنوعیست، من فقط کمی آرایش کردم و این زیبایی خودم است که چند برابر شده!

چه باید کرد: اگر همسرتان مژه مصنوعی گذاشته، بوتاکس کرده یا هر کار دیگری که نباید به رویش بیاورید خب این کار را نکنید! بیشتر زنها کارهایی برای زیباتر جلوه کردن انجام می‌دهند، همه‌ی زنها دوست دارند عطر خوب بزنند و لباسهایی بپوشند که حس خوبی به آنها بدهد. شما مردها شاید این را ندانید اما گاهی برنزه کردن ارزش این را دارد که پوست‌ به زیبایی بدرخشد و جلوه‌ی بیشتری به زیبایی بدهد. این را درک کنید!

من زود عصبانی نمی‌شم!

منظور واقعی زنها: من عصبانی نمی‌شوم مگر اینکه دلخور شوم!

چه باید کرد: اگر چیزی را از همسرتان پنهان می‌کنید چون فکر می‌کنید ممکن است عصبانی شود، پس حتما عصبانی می‌شود! تا زمانی هم که سیر تا پیاز را برایش توضیح ندهید ول‌تان نخواه کرد. پس واقعا راهی بهتر از این وجود ندارد که به این مرحله نرسید؛ روراست باشید و همه چیز را بگویید یا اینکه عواقبش را بپذیرید!

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي