از اپراتورهاي موبایل شکایت کنید

از اپراتورهاي موبایل شکایت کنید, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

 

 

 

 

 

مدير كل نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: موارد شكاياتي از هر دو اپراتور تلفن همراه داشتيم كه به اخطار منجر شده و در دستور كار رگولاتوري براي جريمه و كاهش مدت پروانه قرار دارد.

به گزارش افکارنیوز، غلامرضا داداش‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: شكاياتي كه از دو اپراتور تلفن همراه شده مورد بررسي و پي‌گيري قرار دارد كه در دفتر حقوقي رگولاتوري در حال بررسي و رسيدگي قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه مردم مي توانند اعتراضات خود را به رگولاتوري اعلام كنند گفت: موارد شكايت را به اپراتورها نيز اعلام كرديم.

داداش‌زاده با بيان اين‌كه در بحث اپراتور اول تلفن همراه بيشترين موضوع شكايت در رابطه با پوشش بوده و در ايرانسل بحث مربوط به مزاحمت‌هاي تلفني است خاطرنشان كرد: نظارت آنلاين، اطلاع‌رساني و سرويس‌دهي به موقع به مشتريان اپرتورها از اهداف الكترونيكي شدن نظارت بر اپراتورهاي فعال در كشور است و بر اساس برنامه پنجم توسعه كشور يكي از برنامه‌هاي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تحقق نظارت و ارائه خدمات الكترونيكي است.

گردآوری: گروه فناوری و اطلاعات گــهــر
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي