گزارشی کامل از حاشیه خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی

حتما خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی را در صفحات مجازی دیده و خوانده اید ، خبری که از سوی هیچکدام از آنها تایید و یا تکذیب نشد تا احتمال تایید این خبر قوت بگیرد.

در ادامه گزارشی در این باره می خوانید که احتمال تایید این خبر را خودتان به خودتان می دهید!

چند روزی است این شایعات تیر خود را روانه زندگی پسر استاد آواز ایران کرده است، همایون شجریان که زیر سایه نام پدرش این روزها یکی از پر طرفدارترین خواننده‌های سنتی است، حال باید جوابگوی فضای مجازی باشد.
  

بر اساس شایعات سحر دولتشاهی ، با همایون شجریان ازدواج کرد

اول داستان
خبری که از دو روز پیش در فضای مجازی دست به دست چرخید بسیار عجیب و تکان دهنده بود، سحر دولتشاهی (همسر سابق رامبد جوان)، با همایون شجریان ازدواج کرد. شاید در اصل خود این خبر خیلی عجیب نباشد اما پر شدن آن در این فضا و سکوت هر دو طرف بیشتر به این شایعه دامن زد.
  
سحر دولت شاهی ۴ سال با رامبد جوان زندگی کرد و درست زمانی که به نظر می‌رسید نامشان قرار است در لیست سفید بازیگران بی حاشیه ثبت شود خبر جدایی‌اش پخش شد. مدتی بعد نگار جواهریان بازیگر دیگر سینما همسر سوم رامبد جوان شد. سحر دولتشاهی بعد از این اتفاق بازی کردن در فیلم‌های زیادی را قبول کرد و انصافاً بازی‌های خوبی از خودش در این سال‌ها نشان داد.
 همایون شجریان بعد از ازدواج دوم پدرش با کتایون خوانساری، با خواهر او گیتا خوانساری ازدواج کرد و حاصل آن یک دختر حدودا ۱۰ساله است که این روزها بعد از طلاق پدر و مادر با مادرش زندگی می‌کند.
همایون شجریان بعد از ازدواج جنجالی پدرش و انتخاب خواهر همسر پدرش به عنوان همسر، یک‌بار سر و صدای زیادی در رسانه‌ها ایجاد کرده بود؛ اما این بار گویا صداها از حد تصورش بالاتر رفته که هنوز هیچ واکنشی نشان نداده است.
گزارشی کامل از حاشیه خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی, پورتال خبری فرهنگی گهر
 سحر دولت شاهی ۴ سال با رامبد جوان زندگی کرد
شروع همکاری
چند سال پیش همایون شجریان آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» را منتشر کرد. آهنگ «چرا رفتی» از این آلبوم با شعری از سیمین بهبهانی بی نهایت در میان مردم نفوذ کرد و تا مدت‌ها سر زبان‌ها بود. این آلبوم یکی از آلبوم‌های رسمی استودیویی همایون شجریان و طهمورث پورناظری است که در اسفند ۹۲ توسط ایران گام با ۸ قطعه اصلی با تیراژ ۵۰ هزار نسخه‌ای منتشر شد. این آلبوم در برکلی، لس‌آنجلس، استانبول و تهران ضبط شده است، آهنگسازی کل قطعات از طهمورث پورناظری است، تنظیم آن نیز از طهمورث پورناظری، به علاوه آهنگساز معروف آمریکایی دیوید گارنر است.
در همان زمان باران کوثری با ساخت و انتشار کلیپی با همکاری چند نفر از هنرمندان باعث شد این آهنگ نه تنها دوباره سر زبان‌ها بیافتد بلکه تبدیل به دابسمش خنده داری شود که هر کس تصمیم بگیرد آن را مسخره کند. همکاری سحر دولتشاهی با تیم همایون شجریان از این کلیپ شروع شد. در این کلیپ سحر دولتشاهی، باران کوثری، امیر جدیدی، مهرداد صدیقیان، سهراب پورناظری، نوید محمد زاده، ستاره پسیانی و ..حضور داشتند.
به رغم آنکه در آغاز کلیپ تذکر داده شده بود این کلیپ تنها برای مراسم رونمایی آلبوم ساخته شده، ابتدا سایت‌های خبری و موسیقیایی نسبت به انتشار این آلبوم تأکید کردند و سپس در شبکه‌های اجتماعی، شاهد اشتراک گذاری‌اش بودیم و حتی از شبکه‌های ماهواره‌ای نیز پخش شد و به شهرت این آلبوم افزود.
  
گزارشی کامل از حاشیه خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی, پورتال خبری فرهنگی گهر
«کنسرت نمایش سی»  پر سر و صدا و جذاب بود 
این قطعه که روی شعری از سیمین بهبهانی ساخته و دیوید گارنر امریکایی آن را تنظیم کرده بود، به سرعت با نقدهایی همراه شد؛ نقدهایی که از سطح جامعه و نه لزوماً از سوی منتقدان بود، ولی نخستین جرقه‌ آن در مراسم رونمایی زده شد؛ در این مراسم کم‌سابقه برای رونمایی از یک آلبوم، محمد رحمانیان که برای ‌سخنرانی، روی صحنه دعوت شده بود، گفت: «از باران كوثری، سحر دولتشاهی و مهرداد صديقيان تعجب مي‌كنم. اين‌همه اُور- اكت (بازی اغراق‌شده) را نمي‌فهمم. به خدا ما تئاتری‌ها هم مثل مردم معمولی موسيقی گوش می‌دهيم و احساساتی می‌شويم. اين‌ همه سر تكان دادن‌ها و اداهای اضافه برای چيست؟»
  
در آن زمان البته همایون شجریان ساکت نماند و در گفتگویی با روزنامه شرق درباره این کلیپ گفت: «بسیار متعجب شدم وقتی فهمیدم کلیپ رونمایی همه‌ جا پخش شده است و شبکه‌های ماهواره‌ای آن را نشان می‌دهند. چون این کار به پیشنهاد طهمورث پورناظری تنها برای استفاده در مراسم رونمایی ساخته شد و من از پخش غیرمنتظره آن در شبکه‌های ماهواره‌ای کاملاً غافلگیر شدم. هر چند پخش این کلیپ به دیده شدن و فراگیرشدن این اثر مخصوصاً در نزد جوان‌ترها بسیار کمک کرد.
  
گزارشی کامل از حاشیه خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی, پورتال خبری فرهنگی گهر
همکاری سحر دولتشاهی با تیم همایون شجریان از کلیپ «چرا رفتی» شروع شد
 با وجود این تعدد نظرات، این واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد که در عصر امروز تصویر می‌تواند به فراگیر شدن اثر موسیقی کمک کند. ساخت کلیپ برای موسیقی اصیل، امری است که تا به حال به‌ندرت در داخل ایران اتفاق افتاده است و صد در صد حرکتی رو به کمال خواهد داشت. هرگونه بازتابی در مورد کلیپ و آهنگ چرا رفتی برای من و خالقان اثر قابل توجه است و بعضاً برخی از این انتقادات می‌توانند سازنده باشند. حتی نگاه طنز به یک اثر یا کاریکاتوری از یک چهره می‌تواند دوست‌داشتنی باشد؛ به شرط آنکه حرمت‌ها را نگه داریم و در کلام و قلممان دوستی‌ها را حفظ کنیم.»
ادامه کار
چند سال بعد از ساخت این کلیپ و حواشی آن تیم پورناظری و شجریان دست به اقدام تازه‌ای زد و با همکاری حمید نعمت‌الله که قبلاً در دو فیلم با این دو هنرمند همکاری کرده بود، کنسرت نمایشی تاریخی را روی صحنه برد. ماجرای «کنسرت نمایش سی» به قدری پر سر و صدا و جذاب بود که کمتر کسی  از دیدنش غافل شد. تکرار اجرا به دفعات، شبهای طولانی و سالنی که حتی یک شب خالی نماند. کاخ سعدآباد در فضای باز این برنامه را اجرا کرد و انصافاً یکی از ماندگارترین برنامه‌های این روزها بود. نمایشی که با داستانی تاریخی از شاهنامه به روایت نغمه ثمینی با صدای همایون شجریان و بازی سحر دولتشاهیو هنرمندان دیگر اجرا شد.
در این نمایش سحر دولتشاهی یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده داشت، او در نقش رودابه مادر رستم بازی می‌کرد و روایت عشق با زال و سرانجام این ازدواج زاده شدن رستم محور اصلی این قصه بود. او در این نمایش به شکل تنگاتنگ با تیم شجریان همکاری داشت و ۳۰ شب در کنار هم نمایش را روی صحنه بردند.
  
گزارشی کامل از حاشیه خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی, پورتال خبری فرهنگی گهر
همایون شجریان و دخترش 
 پایان داستان
این همکاری اما این بار برای سحر دولتشاهی و همایون شجریان بار سنگینی به همراه داشت. اینکه چرا این همه شایعه خیلی ناگهانی در فضای مجازی دست به دست می‌شود هنوز مشخص نیست و تا زمانی که یکی از دو طرف تائید یا تکذیب این خبر را اعلام نکند باید منتظر ادامه دار شدن این داستان باشیم، اما اینکه بعد از چند همکاری با یک تیم و شاید دیده شدن این گروه با همدیگر در مکان‌های مختلف این شایعات تند می‌شود جای سؤال دارد.
چرا باید زندگی خصوصی آقا و خانم ایکس، انقدر برای مردم پر هیجان و پر کشش باشد که با ساختن چنین شایعاتی باعث برهم خوردن آرامش آنها شوند؟ حالا که دو روز از پخش این خبر گذشته نه تنهاهمایون شجریان و سحر دولتشاهی هیچ پاسخی به شایعات ندادند بلکه با سکوت خبری خود باعث دامن زدن بیشتر به این داستان شدند.
گزارشی کامل از حاشیه خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی, پورتال خبری فرهنگی گهر

 همایون شجریان و سحر دولتشاهی هیچ پاسخی به شایعات ندادند

 اینکه چرا ترجیح دادند به جای تائید یا تکذیب سکوت کنند یک تصمیم کاملاً شخصی و در حوزه حریم خصوصی آن‌هاست. اما تجربه‌ای که در پی این شکل شایعات نهفته، نشان داده در این موارد اگر طرفین سکوت خود را بشکنند و واقعیت را مطرح کنند بازی زودتر تمام می‌شود. سکوت کردن از آنجایی که علامت رضایت هم هست می‌تواند بیشتر به تائید این قصه کمک کند. البته نباید نقش شبکه‌های اجتماعی و فضای بیمار مجازی را در این مورد نادیده گرفت، که همین چند روز پیش هم دو هنرمند دیگر سر یک شوخی اینستاگرامی مجبور به تکذیب خبر ازدواج خود شدند.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي