ارتباط زن 47 ساله با پسر 18 ساله برای هر دو دردسرساز شد!

تاريخ : 10 آبان

زنی ۴۷ ساله که همسر خود را از دست داده بود در پی یک اتفاقی با پسری در پارک آشنا می شود و این آشنایی سرآغاز ماجرایی می شود که در ادامه می خوانید

سر۱۸ساله که پس از برقراری رابطه پنهانی با یک زن میانسال وی را تهدید به مرگ کرده بود با حکم قضایی به شلاق و ترک خاک ایران محکوم شد. قضات دادگاه زن میانسال را نیز به شلاق و ۲سال کار اجباری در مرکز نگهداری سالمندان محکوم کردند.

رسیدگی به این پرونده با شکایت یک زن ۴۷ ساله به نام پروین در دستور کار  پلیس قرار گرفت. این زن گفت: همسرم چند سال قبل فوت و و دخترم به تازگی ازدواج کرده است. مدتی پیش چون تنها بودم به پارک رفتم و آنجا با پسر جوانی به نام امین آشنا شدم. او که پسر خوش ظاهری بود به من ابراز علاقه کرد.

مدتی من و پسر ۱۸ساله تلفنی با هم در ارتباط بودیم و چند بار او به خانه مان آمد. پس از مدتی از رابطه پنهانی با پسرجوان پشیمان شدم و از او خواستم دیگر با من تماس نگیرد اما دست بردار نبود.

ارتباط زن 47 ساله با پسر 18 ساله برای هر دو دردسرساز شد!, پورتال خبری فرهنگی گهر

ارتباط زن ۴۷ ساله با پسر ۱۸ ساله

این زن ادامه داد: تهدید های این پسر شروع شده بود که فهمیدم او افغانی است و به دروغ گفته ایرانی است. او حتی مرا تهدید به اسیدپاشی کرد تا به خواسته هایش تن بدهم.

یکبار تصویر اسلحه ای را برایم فرستاد و تهدیدم کرد با این اسلحه مرا می کشد. او تصاویر مستهجنی برایم می فرستاد و می گفت اگر ارتباطم را با او قطع کنم این تصاویر را به خانواده ام نشان می دهد و آبرویم را می برد. اما تصاویر متعلق به من نبود. او حالا ۵ میلیون تومان پول از من خواسته تا دست از سرم بردارد.

به دنبال شکایت این زن پلیس وارد عمل شد و پسر افغان را بازداشت کرد.

وی که منکر تهدیدهای مرگبار زن میانسال بود دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد.

در پایان این جلسه هیات قضایی پسر افغان را به ۹۹ ضربه شلاق و ترک خاک ایران محکوم کرد. زن میانسال نیز به جرم برقراری رابطه پنهانی با پسر جوان به ۹۹ ضربه شلاق و دو سال کار اجباری در مرکز نگهداری سالمندان کهریزک محکوم شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي