ادغام سرویس های Skype و Outlook

تاريخ : 31 مرداد

کاربران اینترنت در آمریکا، کانادا، برزیل و برخی دیگر از کشورها می توانند مستقیما از ایمیل Outlook خود ارتباط ویدئویی برقرار کنند. این ابتکار جدید مایکروسافت برای بهبود قابلیت های Outlook است.

ادغام سرویس های Skype و Outlook, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ مایکروسافت اخیرا دو سرویس ارتباطی اصلی خود را ادغام کرده است: اسکایپ و اوت لوک. این کمپانی بزرگ روز دو شنبه اعلام کرد در کشورهای آمریکا، انگلیس آلمان، فرانسه، کانادا و برزیل امکان برقراری مکالمات تصویری اسکایپ مستقیما از Outlook برقرار شده است. این بدان معناست که افراد می توانند مستقیما از ایمیل Outlook خود از مکالمات تصویری و متنی استفاده کنند. مایکروسافت قبلا وعده داده بود این امکان در ماه آوریل در دسترس خواهد بود.

مدیر محصولات اوت لوک، داون مارتینوک، در وبلاگ خود نوشت: «در یک نظر سنجی عمومی مشخص شد ۷۶ درصد افراد می گویند مکالمات آنها از طریق ایمیل، معمولا یا برخی اوقات منتهی به یک تماس تلفنی یا تصویری می شود. به همین خاطر ما امکان برقراری این تماس را فقط با یک کلیک از درون inbox فراهم کردیم.»

Outlook قبل از این با حساب کاربری افراد در فیس بوک و جیمیل می توانست وصل شود. در نتیجه ادغام اسکایپ در اوت لوک یک پیشرفت طبیعی برای مایکروسافت محسوب می شود. گوگل نیز به کاربرانش امکان برقرار تماس تصویری و متنی از طریق جیمیل را ارائه کرده است. همچنین قابلیت Google Voice به کاربران امکان برقراری تماس صوتی از +Google Hangout، Google و کروم را می دهد.

مایکروسافت اعلام کرده است در “آینده نزدیک” در سایر کشورها نیز Skype به outlook اضافه خواهد شد.

 

منبع: worldit.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي