ادامه ولوله‌های اردلان تمجید روی آنتن شبکه سه

تاريخ : 9 مرداد

تصویربرداری سریال “مادرانه” که ویژه ماه رمضان از شبکه سه سیما ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود، به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها در دو گروه جداگانه ادامه دارد و افشار کارگردانی یک گروه و سعید نعمت‌الله نویسنده این اثر، هدایت گروه دیگر را برعهده دارد.

ادامه ولوله‌های اردلان تمجید روی آنتن شبکه سه, پورتال خبری فرهنگی گهر

پخش این سریال که همزمان با شب‌های قدر، دوشنبه و سه شنبه هفتم و هشتم مرداد ماه روی آنتن نرفت، از امشب چهارشنبه ۹ مرداد از سر گرفته می‌شود.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، سیدمهرداد ضیایی، عباس غزالی، آتیلا پسیانی و هستی مهدوی‌ از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

ادامه ولوله‌های اردلان تمجید روی آنتن شبکه سه, پورتال خبری فرهنگی گهر

نعمت‌الله فیلمنامه “مادرانه”‌ را به عنوان چهارمین تجربه پس از آثاری چون “جراحت” (پخش شده در رمضان ۸۹)، “شیدایی” و “رستگاران” در همکاری با شفیعی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: اردلان تمجید (با بازی سلطانی) ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم (شقایق فراهانی)، با زنی متمول به نام رعنا (زنگنه) ازدواج می‌کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را می‌خواهد اما مرد امتناع می‌کند.

ادامه ولوله‌های اردلان تمجید روی آنتن شبکه سه, پورتال خبری فرهنگی گهر

در قسمت‌هایی که تا به حال پخش شده، رعنا فعلا از گرفتن فرزندانش منصرف شده و به خارج از کشور برگشته و عشق اردلان به مریم نامزد اول او که با نامردی رهایش کرده است، نیز دوباره زنده شده است. عشقی که اردلان با دیالوگ به یاد ماندنی “تو دلم ولوله‌اس واسه خواستنت” آن را ابراز کرد و البته گویا این عشق یک طرفه هم نیست… چالش‌های اردلان با رها دخترش و خواستگار او، در کنار از دست رفتن ناگهانی دارایی‌اش موضوعات دیگری است که “مادرانه” به آنها می‌پردازد.

ادامه ولوله‌های اردلان تمجید روی آنتن شبکه سه, پورتال خبری فرهنگی گهر

این روزها تدوین همزمان سریال را نیز خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا برعهده دارند و رضا شهبازی نیز صداگذاری کار را انجام می‌دهد. کارن همایونفر نیز آهنگساز و حسن هندی عکاس “مادرانه” است.

این سریال سعی دارد به مسایل و مشکلاتی که بر اثر بی‌توجهی به کانون خانواده و تربیت درست فرزندان ایجاد می‌شود، بپردازد. همچنین مساله کسب و کار و رزق و روزی حلال و حرام از دیگر محورهای مطرح شده در “مادرانه” است که برخلاف نامش نقش پدر سریال در آن خیلی پررنگ است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي