اخاذی میلیونی از زنان با تهیه فیلمهای سیاه

تاريخ : 20 مهر

مردی که از زنان به طور مخفیانه فیلم مستهجن تهیه می کرد و سپس بدلیل پخش نکردن فیلمهایشان از آنها میلیونی اخاذی می کرد به دام افتاد.

اخاذی میلیونی از زنان با تهیه فیلمهای سیاه, پورتال خبری فرهنگی گهر

رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که زني به ماموران مراجعه كرد و از يك مرد که از او اخاذي مي كرد، شکایت کرد. 
شاکی در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل با فردی آشنا شدم. به هر شيوه اي كه بود سر صحبت را با من باز كرد. در اين ميان فريبش را خورده و با هم دوست شديم تا اينكه چندين بار با او به خانه اش رفتم. اما پس از مدتي مزاحمت هايش شروع شد.
وي گفت: در ابتدا توجهي نمي كردم اما اين مزاحمت ها ادامه پيدا كرد. يك روز متوجه شدم كه او از رابطه مان فيلم تهيه كرده و از اين طريق قصذ اخاذي دارد. در اين مدت نزديك به ۱۰ ميليون به عنوان حق السكوت از من گرفت .
با توجه به حساسيت موضوع، ماموران جستوجوی ویژهای را برای يافتن اين مرد آغاز کردند تا اینکه در تحقيقات انجام شده از شاكي مشخص شد كه فيلم هايي از او گرفته شده و از اين فيلم ها به عنوان ابزار اخاذي استفادهمي شود.
در ادامه تحقيقات فاش شد كه روزي كه از اين زن فيلم مستهجن تهيه شده او به همراه اخاذ به منزلش رفته و در آنجا از نامبرده فيلم غيراخلاقي تهيه شده و متهم با اين فيلم و تهديد به اينكه فيلم را به خانواده اش نشان مي دهد وي را مجبور به تن دادن به تمام خواسته هاي او به عنوان حق السكوت كرده است. از اين رو احتمال داده شد كه اين اقدام از قبل طراحي شده و مرد جوان اين نقشه را كشيده و او را طعمه قرار داده است.
به این ترتیب ماموران با کسب مجوز قضائی به محل زندگي متهم اعزام شده و در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری مرد شيطان صفت شدند. در بازرسي هاي انجام شده از منزل متهم يك دوربين كشف شد.پس از آن متهم براي ادامه تحقیقات بازداشت شد. 
متهم در بازجويي هاي اوليه به بزه ارتكابي اعتراف كرد. پس از آن براي تكميل تحقيقات به دادسرا منتقل شد.
وي به بزه ارتكابي اعتراف كرد و گفت: مدتي قبل با اين زن آشنا شدم در ابتدا فقط تلفني با هم در تماس بوديم. در اين مدت چند بار به خانه ما آمد.يك روز كه به خانه ام آمد از رابطه مان فيلمي تهيه كرده و از اين طريق از او اخاذي مي كردم.
وي ادامه داد: در اين مدت با دو زن ديگر نيز رابطه برقرار كرده و از اين رابطه ها فيلم هايي تهيه كردم و از آنها نيز مبالغي از دو تا سه ميليون گرفتم. 
با توجه به اظهارات متهم، فاش شد كه اين مرد با تعدادی زن نيز در ارتباط بوده و با تهيه فيلم هاي مستهجن از آنها خواسته به نيات او تن دهند در غير اين صورت فيلم ها را پخش مي كند. 
متهم در تمامي مراحل تحقيقات به بزه ارتكابي اعتراف كرد. گفتنی است این پرونده در دست رسیدگی است.

خبر آنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي