احمدی نژاد چطور به مجری تلویزیون خط می‌داد؟ + ویدئو پشت صحنه

تاخیر در پخش گفتگوی زنده تلویزیونی دکتر روحانی رئیس جمهور آغاز حاشیه ها و کلنجارهای صدا و سیما برای انتخاب مجری این گفتگو و طبیعتا گفتگوهای بعدی بود. صدا و سیمایی که هشت سال تمام به شکل تمام وقت و با تمام قوا در اختیار احمدی نژاد و یارانش بود و حتا یک گزارش خبری 30 ثانیه ای هم از اوضاع نابسامان آن زمان در تلویزیون دیده نمی‌شد حالا به یاد حق و حقوق مردم و مخالفت با دولت روحانی افتاده است و به هر شکل ممکن تمام تلاشش را می‌کند تا این دولت جدید را به چالش بکشاند.

احمدی نژاد چطور به مجری تلویزیون خط می‌داد؟ + ویدئو پشت صحنه

اما مجریان گفتگوی ریس جمهور با مردم از طریق رسانه ملی واقعا با آنها هماهنگ هستند یا به گفته آقای ضرغامی صدا و سیما حق دارد مجری را بدون هماهنگی با رئیس جمهور مجری را انتخاب کرده تا مصاحبه چالشی و واقعی باشد؟

در ادامه فیلمی از پشت صحنه مصاحبه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین در صدا و سیما را می‌بینید که چطور پیش از آغاز مصاحبه به مجری تلویزیون خط می‌دهد و مجری بیچاره چطور خود را با او هماهنگ می‌کند! اینجا تفاوت های برخورد آقای ضرغامی با دو رئیس جمهور و رفتار جانبدارانه او مشخص می‌شود، آن هم در رسانه ای که اسم رسانه ملی را یدک می‌کشد.

برای تماشای فیلم اینجا کلیک نمایئد.

 

منبع: خبر انلاین

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه