احمدی بت شکن، بت کوچیک رو بشکن!

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 21 بهمن

شبکه ایران: رئیس جمهور امروز بعد از ظهر از سفر ۴ روزه به مصر بازگشت. صد ها نفر از حامیان رئیس جمهور با تجمع در پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد به استقبال دکتر احمدی نژاد رفتند. خبرنگار شبکه ایران حاشیه های این مراسم مردمی را روایت می کند:

احمدی بت شکن، بت کوچیک رو بشکن!, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

* از میان شخصیت هایی که برای حضور در مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور وارد پاویون جمهوری می شدند، دکتر الهام و علی نیک زاد با تشویق و ابراز احساسات مردم روبرو شدند. با ورود خودروی دکتر الهام مردم صلوات فرستاده و برای او کف زدند.

* هوادارن رئیس جمهور از شهرهای مختلف نظیر اصفهان، کاشان، قم، نراق، اراک، ارومیه خود را به فرودگاه مهر آباد رسانده بودند. جمعی از بسیجیان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و هیئات مذهبی نیز با پلاکاردهای خود به استقبال از رئیس جمهور آمده بودند.

* هواداران رئیس جمهور پلاکاردهایی با مضامین “مقدم رییس‌جمهور مردمی ومحبوب به کشور گرامی باد” ، ” قتل این خسته به تخریب شما ممکن نیست ” ،‌ “زنده باد بهار”،‌ “قهرمان خدا قوت” و ” مبشر بزرگ به سرزمین منتظران خوش آمدی” در دست داشتند.

* زمان استقبال از رئیس جمهور ساعت ۱۲ ظهر اعلام شده بود اما هواپیمای رئیس جمهور با ۳ ساعت تاخیر ساعت ۱۵:۴۰ به  زمین نشست. اتومبیل حامل رئیس جمهور ساعت ۱۶:۱۵ در میان جمعیت حاضر شد تا انتظار هواداران رئیس جمهور برای استقبال از وی به ۴ ساعت ۱۵ دقیقه افزایش یابد.

* باورود خودروی رئیس جمهور، هواداران شعار هایی همچون  “خامنه‌ای زنده‌باد احمدی پاینده‌باد،” احمدی دلاور پیرو خط رهبر”، “احمدی زنده‌باد مشایی پاینده باد”، عشقه عشقه عشقه احمدی‌نژاد رو عشقه”، “دکتر دوستت داریم”، “چپ راست کارگزار علیه اسفندیار”، “ابوالفضل علمدار احمدی رو نگه دار”، “احمدی مشایی دو یاور ولایی” ، “احمدی زنده‌باد مشایی پاینده‌باد”، “ابوالفضل علمدارمشایی رو نگه دار” “دکتر دوست داریم”، “احمدی بت شکن، بت کوچک را بکشن”، “صلی علی محمد یاور رهبر آمد”،  “توپ تانک، اهانت دیگر اثر ندارد”، ” چپ ، راست، کارگزار، علیه خدمتگزار” به رییس جمهور ابراز احساسات کردند.

* احمدی نژاد چندین بار دست جوانانی که برای دست دادن با او دراز می شد را بوسید.

* رئیس جمهور برای دقایقی در میان استقبال کنندگان سخنرانی کرد. احمدی نژاد به شوخی گفت که در مصر هم همه احمدی نژادی هستند که با تشویق جوانان روبرو شد. رئیس جمهور تاکید کرد در مصر تبلیغات زیادی علیه جمهوری اسلامی و خطبه های عربی رهبر معظم انقلاب انجام شده بود که با توضیحات هیئت ایرانی واقعیت بر رسانه ها و مردم مصر روشن شد.

* رئیس جمهور تاکید کرد که در پیگیری آرمان های ولایت هیچ فشاری کارگر نخواهد بود و اوضاع آرمان های انقلاب عالی است. احمدی نژاد دستان خود را به شکل علامت معروف v به جمعیت نشان داد و گفت: در سفر مصر این علامت را به رسانه ها نشان دادیم. از ما پرسیدند این علامت یعنی پیروزی ایران؟ گفتیم این علامت پیروزی همه ملت ها بر مستکبیرین است که به خواست الهی بسیار نزدیک خواهد بود.

* پس از خروج خودروی رئیس جمهور از میان جمعیت، جمعی از جوانان همچنان خودروی وی را همراهی می کردند در حالی که عده ای دیگر به انتظار دیدن مهندس مشایی همچنان در مقابل پاویون جمهوری منتظر بودند.

* خودروی مشایی توسط یکی از جوانان شناسایی شد و بلافاصله در حلقه جمعیت قرار گرفت. ملک زاده، رئیس سازمان میراث فرهنگی از خودرو پیاده شد تا مهندس مشایی از سمت چپ در میان هوادارانش حاضر شود. هواداران رئیس جمهور با شعار “چپ، راست کارگزار، علیه اسفندیار”، “مشایی قهرمان، امید نسل جوان”، “احمدی، مشایی، دو یاور ولایی” از مهندس مشایی استقبال کردند.

* مشایی نیز برای دقایقی در جمع مردم سخنرانی کرد. مشایی در اولین جمله خود گفت: “من واقعا غافل گیر شده ام!”

* رئیس دبیرخانه جنبش تعهد گفت: بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم و پیگیر خط ولایت هستیم پای آرمان های خود ایستاده ایم. انقلاب به راست و چپ تعلق ندارد بلکه صاحب اصلی آن مردم هستند. امروز آرمان های امام را باید عمیق تر دنبال کنیم و این پیگیری باید به دور از گرایشات برخی احزاب و شخصیت ها باشد. مردم در خط ولایت و رهبری هستند و پایدار تر از رئیس جمهور نسبت به ولایت فقیه کسی نیست. حاضر است حتی جانش را هم بدهد.

* مهندس مشایی تاکید کرد: به شما مژده می دهم با حضور رئیس جمهور در مصر به معنی تشییع جنازه اسرائیل بود.  این حضور من در میان شما انتخاباتی نیست و تلقی انتخاباتی از آن نشود. امروز مهمترین تکلیف دولت کار، تلاش و خدمت است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي