احتمال پیوستن دژاگه به لیورپول

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 9 تیر

احتمال پیوستن دژاگه به لیورپول

احتمال پیوستن دژاگه به لیورپول, پورتال خبری فرهنگی گهر

تيم فوتبال ليورپول فصل گذشته پس از ۲۴ سال در آستانه قهرماني ليگ برتر انگليس قرار داشت اما در نهايت با دو امتياز اختلاف نسبت به منچسترسيتي به عنوان نايب‌ قهرماني رسيد. بر اساس گزارش سايت «FootballFanCast.com» برندان راجرز براي تقويت خطوط مختلف تيمش نياز به جذب چند بازيکن دارد. اين سايت به همين منظور به سراغ گروه F جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل و ستاره‌هايش رفته و بازيکناني را به سرمربي ليورپول پيشنهاد داده است.

در اين گزارش که تحت‌ عنوان «شش ستاره جام جهاني که ليورپول بايد از گروه F به خدمت بگيرد»، منتشر شده نام اشکان دژاگه، بازيکن تيم ملي کشورمان هم به چشم مي‌خورد. هافبک ۲۷ ساله تيم ملي ايران که در حال حاضر در فولام است و در پست هافبک راست بازي مي‌کند ارزشي در حدود سه ميليون يورو دارد.

بر اساس اين گزارش، دژاگه که در تيم ملي ايران عضويت دارد پيش از اين در تمامي رده‌هاي سني آلمان (به غير از تيم ملي بزرگسالان آلمان) بازي کرده و بازيکني تأثيرگذار نشان داده است. دژاگه بازيکني سريع و پا به توپ است و به همان اندازه که در کارهاي هجومي تأثيرگذار است در کارهاي دفاعي تيمش هم به خوبي شرکت مي‌کند.

در حالي که فولام به دسته پايين‌تر سقوط کرده، ليورپول بايد سراغ اضافه کردن چنين بازيکناني به ترکيب تيمش برود تا در فصل پيش‌رو در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا حرفي براي گفتن داشته باشد. دژاگه زماني‌ که در ولفسبورگ در کنار بازيکني همچون ادين ژکو بازي مي‌کرد در قهرماني اين تيم در بوندس‌ليگا نقشي محوري داشت.

از بازيکنان ديگري که بندرنشينان بايد از گروه F آنها را جذب کنند به نام بازيکناني همچون اوگني اوناري هافبک مياني نيجريه، ميرالم پيانيج هافبک مياني بوسني‌وهرزگوين، فرناندو گاگو هافبک دفاعي آرژانتين، ادين ژکو مهاجم بوسني‌وهرزگوين و خاوير ماسچرانو هافبک مياني آرژانتين اشاره شده است.

پيش از اين گزارش‌هايي منتشر شده بود که نشان مي‌داد تيم‌هايي همچون هرتابرلين، اورتون و هانوفر خواهان جذب دژاگه هستند.

منبع:ورزش۳

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي