اجبار برای پخش زنده برنامه عمو پورنگ

تاريخ : 18 مرداد

خبرگزاری پانا: آقا جان زاده با اشاره به پخش برنامه جدید عمو پورنگ از شبکه دو سیما گفت: ما یک سال و نیم تلاش کردیم که برنامه زنده اجرا نکنیم و هر بار با اصرا صداو سیما مواجه شدیم و در آخر نتوانستیم اصرار آنها را بی پاسخ بگذاریم.

اجبار برای پخش زنده برنامه عمو پورنگ, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

مسلم آقا جان زاده در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا با اشاره به پخش برنامه زنده عمو پورنگ و امیر محمد از شبکه دو سیما گفت: از ابتدا قرار نبود که برنامه  عمو پورنگ به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش شود اما اصرارهای بسیار زیاد مسئولان صداو سیما باعث شد الا رقم میل باطنی  این برنامه را به صورت زنده به روی آنتن ببریم.

 

وی خاطر نشان کرد: ما از اجرای برنامه های زنده در تلویزیون خداحافظی کرده بودیم اما شبکه تلویزیونی دولتی هستند وآنها تصمیم می گیرند شکل برنامه ها به چه صورت باشد، من و عمو پورنگ یک سال نیم مقاومت کردیم اما در پایان مجبورشدیم خواسته آنها را اجرا کنیم و برنامه «۱۰ ، ۲۰ و ۱۵ و…» را به صورت زنده به روی آنتن ببریم .
آقاجان زاده در مورد نوع لباس های عمو پورنگ و بازیگران عروسکی این برنامه گفت :این لباس ها کاملا با فضا و شرایط سنی کودکان مناسب است ،این برنامه برای کودکان ۵تا۱۰ سال مناسب است و فضا سازی و دکور نیز برای آنها تهیه شده است تا کودکان و نوجوانان از این تنوع استفاده کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پخش برنامه ها و سرودهای عمو پورنگ در شبکه رسانه های تصویری اشاره کردو افزود: ۴ قسمت از برنامه های عمو پورنگ در این شبکه تا کنون بخش شده و قرار از قسمت پنجم نیز به زودی در بازار رسانه های تصویری منتشر می شود.
این تهیه کننده همچنین درباره حضور عمو پورنگ در سریال و فیلم های سینمایی نیز گفت:ما به هر قیمتی حاضر نیستیم که در فیلم ها و سریال ها حضور داشته باشیم و اگر فیلم نامه در فضای مناسبی باشد و با شرایط ما نیز همخوانی داشته باشد دراین زمینه نیز فعالیت می کنیم .
وی در پایان سخنان خودتاکید کرد: امروز پیشنهادهای بسیاری به عمو پورنگ برای حضور در فیلم های کودک و نوجوان شده است که به خاطر ضعف فیلم نامه  آن را نپذیرفتیم .

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي