اجاره 90 میلیاردی باشگاه استقلال

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 19 خرداد

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : اجاره ۹۰ میلیاردی باشگاه استقلال 
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

اجاره 90 میلیاردی باشگاه استقلال, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

مدیرعامل باشگاه استقلال از اجاره دادن این باشگاه به یکی از اعضای هیات مدیره آبی پوشان به مدت سه سال خبر داد. بهرام افشارزاده صبح امروز دوشنبه ضمن اعلام این خبر در مورد جزئیات آن گفت: بیست و هفتم اسفندماه سال گذشته قرار داد اولیه برای این اجاره سه ساله با آقای سبک دست امضا شد.

افشارزاده: سبک‌دست برای سه سال پیشنهاد ۹۰ میلیاردی داده است

بهرام افشارزاده با اشاره به توافقی که با سبک‌دست برای اسپانسری استقلال داشته‌اند، اظهار داشت: صحبت‌هایی را با سبک‌دست داشته‌ایم و با توجه به قرارداد سه ساله‌ای که با وی از ۲۷ اسفند ۹۳ داشته‌ایم و به مدت سه سال بوده، قرار شد برای ادامه همکاری با وی پس از مشورت با وزیر ورزش اقدام کنیم.

وی افزود: کلیه موارد در جلسه با وی مطرح شد و وی نیز پیشنهاداتی داده که قرار شده تمامی آنها به وزیر ورزش گفته شود از جمله پیشنهادات وی انتخاب چند نفر برای هیئت رئیسه استقلال بود که سبک‌دست پیشنهاد داده که به شخصه دو سه نفر را انتخاب کند و ما نیز دو سه نفر را به هیئت رئیسه اضافه کنیم، البته افرادی که وی معرفی خواهد کرد باید به تأیید وزارت ورزش برسد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: قرار شده است بازنگری در خصوص قرارداد انجام شود و با توجه به اینکه اسپانسر نتواند از برند باشگاه استفاده کند و درآمدزایی داشته باشد، بازنگری‌هایی انجام و تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شود.

افشارزاده عنوان کرد: ما تاکنون با هیچ بازیکنی برای پیوستن به استقلال صحبت نکرده‌ایم و کارمان را در فصل نقل و انتقالات امروز یا فردا آغاز خواهیم کرد و روند جذب بازیکنان را تسریع می‌بخشیم.

وی ادامه داد: برای انتخاب سرمربی با چند گزینه داخلی و خارجی مذاکره کرده‌ایم و قرار شده گزینه نهایی را انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قرارداد ما با اسپانسر سه ساله است و مبلغ آن ۹۰ میلیارد تومان خواهد شد. قرار شده تا ۱۰ میلیون تومان چک ضمانت نیز نزد دفتر حقوقی وزارت ورزش گذاشته شود تا در صورتی که اسپانسر به تعهدات خود عمل نکرد بتوانیم این چک را نقد کنیم. امروز تصمیم نهایی گرفته خواهد شد اما باید بپذیریم به دلیل بحث خصوصی‌سازی نتوانستیم زودتر از اینها کار باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام دهیم و به همین دلیل باعث شد که کار این دو باشگاه به تعویق بیفتد.

سبک‌دست: از وزارت خواستم برای پرداخت بد‌هی‌ها مکانیزمی تعریف کند

شاهرخ سبک‌دست در خصوص اینکه ظاهرا وزارت  ورزش تصمیم گرفته به مدت ۳ سال استقلال را به او اجاره دهد اظهار داشت: من روز گذشته مذاکراتی با مسئولان وزارت ورزش داشتم و قرار شد پس از بررسی‌های لازم نظر نهایی خود را بدهند.

وی افزود: قرار بر این شد ما در این ۳ سال کل هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنیم و قرار شد بستر اقتصادی در این مدت فعال شود و بدهی هم به بدهی‌های این باشگاه اضافه نشود.

سبک‌دست در پاسخ به این سؤال که آیا طبق قول وقرار سال گذشته ۲۰ درصد به بودجه امسال استقلال اضافه می‌شود یا خیر، گفت: حتما افزایش بودجه خواهیم داشت البته همه چیز بستگی به این هم دارد که تیم نتایج خوبی کسب کند. مسلما اگر بحث خصوصی‌سازی مطرح شود هزینه‌ها بیشتر هم می‌شود. شرایط همیشه در این باشگاه این طور بوده که بازیکنان یا کادر فنی ۵۰ درصد قرارداد خود را می‌گیرند و ۵۰ درصد دیگر را باید منتظر بمانند تا بگیرند. صحبت ما این بود که یک تعهد اجرایی برای پرداخت این پول‌ها وجود داشته باشد.

اسپانسر فصل گذشته استقلال در مورد اینکه تکلیف بازیکنانی که شاید برای فصل جدید در استقلال نباشند چه می‌شود، اظهار داشت: کمی اوضاع پیچیده است. قطعا باید ابتدا سرمربی انتخاب شود و بعد ما بدانیم چه بازیکنانی جدا می‌شوند و چه کسانی می‌مانند. من در صحبتی که با وزارت ورزش داشتم گفتم که باید یک مکانیزم مالی برای پرداخت بدهی‌های گذشته طراحی شود و این طور نباشد که مثل سال قبل بدهی‌های سال‌های پیش از طرف ما پرداخت شود. سال قبل نزدیک به ۹ میلیارد از هزینه‌ها بابت بدهی‌های باشگاه پرداخت شد و این سبب شد که ما در پرداختی‌های خود به بازیکنان دچار مشکل شویم.  قرار بر این شده تا وزارت ورزش در این خصوص راهکاری بدهد. بازیکنی که یک فصل برای استقلال زحمت کشیده گناهی نکرده که پولش را نگیرد اما قطعا بازیکنانی که این فصل هم در استقلال هستند بابت پرداختی به آنها مشکلی وجود ندارد.

سبک‌دست تاکید کرد: ما با شماری از بازیکنانی که به فیفا هم شکایت کردند،‌روبرو هستیم که قطعا باید فکری به حال آنها شود. در هر صورت در نهایت اگر راه حلی پیدا نشد پرداخت این بدهی‌ها به گردن ما می‌افتد. من از وزارت ورزش خواستم هر چه زودتر تکلیف هیأت مدیره را روشن کنند. چرا که زمان در حال از دست رفتن است و ما امیدوار هستیم وزارت ورزش برای پرداخت بدهی‌های گذشته راه حلی پیدا کند و این هم بگویم تا زمانی که با وزارت قرارداد نبندم نمی‌توانم بگویم صد در صد استقلال را برای اجاره به من دادند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي