اثرات برجام ، ارزانی و رونق اقتصادی

[ad_1]
خیلی از مردم می خواهند بدانند بعد از توافق برجام چه اتفاقی می افتد

غلامرضا کاوه سخنگوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام این خبر اظهار کرد: با اجرای برجام شاهد کاهش قیمت تمام شده کالا‌ها و خدمات خواهیم بود و بازار باید خودش را برای پسا تحریم آماده کند و در این فضا جایی برای بازار سیاه و سیاه نمایی بازار وجود نخواهد داشت.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان حمایت افزود: برای خروج بازار از رکود و افزایش چرخه پولی توجه به ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت برای تقویت توان خرید مصرف کنندکان ضروری است.

وی با بیان اینکه تلاش برای غیر موثر جلوه دادن تاثیرات برجام در حوزه تولید و مصرف بی نتیجه است، خاطرنشان کرد: باید اذعان داشت بازار هوشمند است و فرایند خود را در مسیر دستیابی به اهداف گنجانده شده در معادلات جدید اقتصادی که  همان حمایت توامان از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است به خوبی طی می کند.

کاوه با بیان اینکه باید آمادگی ورود به شرایط جدید بازار و معادلات جدید اقتصادی را داشته باشیم، یادآور شد: در این دوران افزایش و یا حفظ سهم بازار از طریق جلب رضایت مصرف کنندگان و توجه ویژه به نظام بهره وری برای صنایع کشور الزام آور است.

وی با بیان اینکه با اجرای برجام ورود به بازار رقابت اجتناب ناپذیراست، تصریح کرد: صنایع ما برای ماندگاری در این شرایط نیازمند اصلاح در نظام بهره وری و حمایت از مصرف کنندگان هستند.

کاوه با بیان اینکه در فضای پسا تحریم کشور جولانگاه کالاهای خارجی یا واردات بی رویه نخواهد بود، گفت: دکترین اقتصادی کشور بر مبنای تسهیل در سرمایه گذاری خارجی ، ورود تکنواوژی و فناوری و توسعه صادرات غیر نفتی است.

وی در پایان یادآور شد: سازمان حمایت نیز در این عرصه از هیچ کوششی برای حمایت از بهبود و توسعه شرایط تولید فروگذار نمی‌کند .

[ad_2]

لینک منبع

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه