اتمام حجت انصار حزب‌ الله با وزارت ارشاد

خبرگزاری فارس: انصار حزب الله در بیانیه‌ای پایان تحصن خود را مقابل وزارت ارشاد که در اعتراض به نمایش فیلم من مادر هستم انجام شده بود اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند دقایقی پیش از ساعت 11 صبح روز 11 آذر امت حزب الله براساس وعده قبلی و به دنبال عدم توقف نمایش عمومی فیلم سراسر ابتذال «من مادر هستم» برای تحصن در برابر ساختمان وزارت ارشاد درخیابان کمال الملک حاضر شدند و بر این اساس بخش اول از ترتیبات بند «م» وصیت نامه امام خمینی (ره) توسط متدینین به اجرا درآمد.

لازم به ذکر است براساس تجارب قبلی و به دنبال اینکه مسجل گردید مسئولین سازمان سینمایی وزارت ارشاد به دنبال خرید زمان برای تکمیل فرایند نمایش این فیلم هستند. بنا به صلاحدید مرحله مراجعه به مسئولین در همین مقطع زمانی متوقف و برای محصور نماندن میدان عمل امت حزب الله، برنامه تحصن نامحدود پس از اقامه نماز ظهر و عصر پایان یافته اعلام گردید.

براین اساس سازمان اجرایی انصار حزب‌الله اعلام می‌دارد درصورت عدم توقف نمایش عمومی فیلم مستهجن «من مادر هستم»، در راستای اجرای بخش دوم بند «م» وصیت نامه امام خمینی (ره) متدینین را با اطلاع رسانی از مبادی رسمی خود به میدان عمل دعوت و اقدام مقتضی در جلوگیری از اشاعه رسمی فحشا انجام خواهد شد. لذا به اطلاع عموم متدینین می‌رساند برنامه‌های بعدی متعاقبا از مبادی رسمی اطلاع‌رسانی انصار حزب‌الله اعلام خواهد شد.

والسلام

سازمان اجرایی انصارحزب الله ایران

 

 

گردآوری: گروه خبر گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه