ابهام در مدرک مربیگری مجیدی

کسی نمی‌داند فرهاد مجیدی در ایران است یا خارج از ایران. او عکس‌های پراکنده‌ای از خود در صفحه‌اجتماعی‌اش منتشر می‌کند. یک روز عکسی از خود در تهران آپلود می‌کند و روزی هم عکسی در دبی یا انگلیس.

ابهام در مدرک مربیگری مجیدی

مجیدی اخیرا کارنامه​اش را پس از حضور در کلاس‌های مربیگری‌ B ارایه کرد. در این کارنامه او موفق شده بود در تمام تست‌ها قبول شود و مدرک مربیگری ‌B خود را در انگلیس بگیرد.

هنوز کسی نمی‌داند فرهاد مجیدی دقیقا در چه کلاسی شرکت کرده و آیا این کلاس‌ها معتبر‌ بوده‌‌ یا نه؟ مجیدی تنها در این ‌باره گفته‌، کلاس‌ها زیر‌نظر فدراسیون فوتبال انگلیس برگزار می‌شود اما عکس‌هایی که او از این کلاس منتشر کرده نشان می‌دهد حتی بعضی افراد نوجوان و جوان هم در آن شرکت کرده‌اند!

خبرهای رسیده از انگلیس حکایت از آن دارد که این کلاس معتبر نیست و مدرک آن هم چندان اعتباری ندارد.

هواداران استقلال توقع داشتند‌ فرهاد مجیدی پس از اتمام دوران بازیگری‌اش جدی‌تر به معقوله مربیگری‌ نگاه کند و بتواند علاوه‌ بر حضور در کلاس‌های معتبر در انگلیس، حتی بازی‌های لیگ برتر را از نزدیک ببیند و بتواند بر اطلاعاتش بیفزاید.

البته او به دوستان نزدیک خود گفته‌ در 3 سال آینده می‌خواهد سرمربی استقلال شود، ولی در حال ‌حاضر این روند به کندی پیش می‌رود. مجیدی بدین‌شکل برنامه‌ریزی کرده که قبل از حضور در این تیم، به یک تیم کوچک‌تر برود و کسب تجربه کند. او قصد دارد پس از گذشتن از این مرحله و کسب تجربه به استقلال برود و کار با این باشگاه را تجربه کند.

 

منبع: جام نیوز
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه