ابراهیم‌زاده گزینه اصلی هدایت پرسپولیس

خبرگزاری مهر: در حالی که باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته مذاکرات زیادی با مربیان مختلف انجام داده است، به نظر می‌رسد شانس منصور ابراهیم‌زاده سرمربی نفت تهران برای رسیدن به نیمکت سرخپوشان بیشتر از سایرین باشد. این گمانه زنی در شرایطی صورت می گیرد که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز مذاکرات تلفنی را با گزینه جدیدش انجام داد و قرار است تا روز جمعه سرمربی را معرفی کند.
ابراهیم‌زاده گزینه اصلی هدایت پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی با گزینه‌های مختلفی از جمله محمد مایلی کهن، افشین پیروانی، زلاتکو کرانچار، علی دایی و برانکو ایوانکوویچ مذاکره کرده بود. با این حال محمد رویانیان صبح امروز پنجشنبه مذاکراتی را با منصور ابراهیم‌زاده انجام داد تا شانس این مربی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس زیاد شود.

ابراهیم‌زاده در حال حاضر در کربلا به سر می‌برد و مذاکره پرسپولیس با نماینده تام الاختیار او صورت گرفته است. حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص خبر انتخاب ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی پرسپولیس به خبرنگار مهر گفت: رویانیان امروز به صورت تلفنی صحبت‌هایی با ابراهیم زاده و همچنین نماینده ایشان انجام داد. هنوز مشخص نیست ابراهیم‌زاده سرمربی پرسپولیس شود. او هم مانند سایر گزینه‌ها شانس انتخاب شدن دارد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه