ابداع جدید از آرایشگر ایرانی/عکس

دسته بندي : عمومی,⭐ اخبار
تاريخ : 1 فروردین

آرایشگر مبتکر موفق به طراحی و ساخت صندلی برقی آرایشگری متحرک با هدف کاهش نیاز به انجام حرفه آرایشگری به صورت ایستاده شد.
غلامرضا رمضانی، سازنده صندلی برقی آرایشگری متحرک اظهارکرد: معمولا آرایشگران برای کار مجبورند ایستاده بر روی پاهایشان کار کنند و ایستادن مداوم و طولانی بر روی پاها باعث ایجاد بیماری هایی برای این قشر از جامعه شده است.
وی افزود: خستگی، اختلال عصبی و فشارخون در اثر ایستادن طولانی مدت به مرور زمان افراد را دچار ورم پاها و رگ های پا و فرسودگی مفاصل، واریس پاها و آرتروز و دیسک کمر و گردن می کند که آرایشگران بعد از مدت‌ها با توجه به بالارفتن سن و فرسودگی جسمی دیر یا زود به این بیماری ها مبتلا می شوند.

ابداع جدید از آرایشگر ایرانی/عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

رمضانی تصریح کرد: با استفاده از این صندلی در آرایشگاه دیگر لازم نیست آرایشگران ایستاده بر روی پاهایشان کار کنند و به صورت نشسته بر روی صندلی که با برق عمل می کند و توسط پدال هایی که در آن تعبیه شده است دستگاه هدایت می شود. همچنین این دستگاه دارای دو جعبه ابزار است که ابزار مورد نظر را در دسترس کاربران قرار می دهد که در این صورت آرایشگر خیلی راحت و با تسلط کامل و مانور بیشتر کار خود را ادامه می دهد.
وی افزود: از قابیت‌های مهم دستگاه این است که صنف های مشابه آرایشگری که به صورت ایستاده فعالیت می کنند مانند دندان پزشکان، نانوایان و خطاطان پرده نویس نیز می توانند از این محصول استفاده کنند.
رمضانی ادامه داد: صندلی اختراع شده نه تنها در زمینه آرایشگری بلکه به دلیل اینکه به صورت افقی حرکت می کند به انواع میزهای ثابت نصب شده و در نانوایی و شرکتهای صنعتی و کارخانه‌ها و به طور کلی برای اینکه کاربران مجبور نباشند، ایستاده کار کنند بر روی دستگاه نصب می شود و برای افراد معلول نیز ایجاد انگیزه می کند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ صندلی برقی آرایشگری متحرک تولید کرده و به فروش رسانده است، قیمت این صندلی را حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان عنوان کرد.

منبع خبر: فردا
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي