ابتکار هواداران سپاهان در فحاشی علیه پرسپولیسی ها

در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال اصرار دارند که جریمه کسر امتیاز از باشگاه‌های خاطی به عاملی برای بهبود فرهنگ سکوها تبدیل شده است، روز جمعه چیزی کاملا بر خلاف این موضوع به اثبات رسید و در واقع رکورد فحاشی در فوتبال ایران، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شکسته شد!

 ابتکار هواداران سپاهان در فحاشی علیه پرسپولیسی ها

در مسابقه سپاهان و پرسپولیس، هواداران تیم میزبان برای ساعت‌های طولانی به شدت به تماشاگران حریف فحاشی کردند و تقریبا هر چیزی که از دهان‌شان درآمد به آنها گفتند. این هتاکی‌ها از ساعت‌ها قبل از آغاز بازی و از  مقابل در استادیوم شروع شد و تا بعد از پایان مسابقه همچنان ادامه یافت.

نکته جالب اینجاست که بسیاری از سپاهانی‌ها در فحاشی به هواداران پرسپولیس به صورت هماهنگ و سازمان‌دهی شده عمل می‌کردند؛ به طوری که قبل از شروع بازی طرفداران تیم میزبان که از جهات مختلف به استادیوم نزدیک می‌شدند، همگی به صورت سازمان‌دهی شده یک شعار بسیار زشت را تکرار می‌کردند؛ شعاری که در برگرنده فحشی رکیک به حریف بود و با شیوه‌ای جدید و متفاوت ادا می‌شد!

از سوی دیگر زمانی که شیرینی همراه با ذخیره‌های تیمش وارد زمین شد، تماشاگران سپاهان با یک شعار خاص به استقبال او رفتند. «شیرینی (…)ای» فریادی بود که سپاهانی‌ها علیه سرپرست تیم حریف تکرار می‌کردند؛ شعاری که مربوط می شد به چرت پیش از دربی روی نیمکت پرسپولیس.

اینکه بسیاری از تماشاگران میزبان از همان آغاز در جریان چگونگی سر دادن این شعار بودند، شائبه با برنامه بودن این هتاکی‌ها را تقویت می‌کند. به هر حال باید دید واکنش کمیته انضباطی به این موضوع چیست و زور آنها به کسر امتیاز از سپاهان هم می‌رسد یا نه؟

منبع: قانون

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه