آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 14 شهریور

برنامه شب گذشته پیرامون اتفاقات پیرامون هفته هفتم لیگ و بررسی و کارشناسی حواشی ناخوشایند ورزشگاهها بود و به همین خاطر حسین پاینده استاد دانشگاه مهمان حضوری برنامه نود در این بحث بود البته بیشتر وقت برنامه به این امر اختصاص داشت .

به گزارش «تابناک»، ابراهیم میرزا بیگی کار‌شناس داوری و امید نظری، بازیکن باشگاه فجرسپاسی، مهمان حضوری این برنامه بودند و به اعتقاد ابراهیم میرزا بیگی کار‌شناس داوری داوری بازی پرسپولیس و فولاد مشکلی نداشت .
 
برنامه نود با پخش تصاویر اتفاقات کنفرانس قبل بازی تراکتور سازی و رفتار های نامناسب مترجم که باعث شک خبرنگاران در صحت و سقم درست انتقال آغاز شد.

البته از انتخاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و ورود چهره‌هایی همچون مهدی تاج و بهرام افشارزاده به هیات مدیره دو مدیره دو باشگاه از جمله سوژه‌هایی بود که عادل فردوسی‌پور به آن اشاره کرد .

حرف و حدیث در مورد مترجم تراکتور سازی

یکی از خبرنگاران شروع جلسه را با این مطلب آغاز کرد: ما در صحت کار مترجم شک داریم که  در این لحظه خبرنگار از مترجم خواست مطلب را انتقال دهد ولی مترجم گفت شما ادامه حرفت را بگو ، درگیری لفظی از این جا آغاز شد و خبرنگار اعتراض کرد و گفت شما وظیفه دارید مطالب را به ایشان انتقال دهید و نه اینکه جمله کامل مرا گرفته و بعدا با سلیقه خود به مربی انتقال دهید ! ترجمه شما مسئله دار است .

در این لحظه با پیشنهاد مدیر رسانه ای این باشگاه مترجم قصد ترک جلسه را داشت که تونی اولیویرا مانع این اتفاق شد و از وی خواست جلسه را ترک نکند.

نمایش حرکت جوانمردانه بازیکن فجر

در ادامه نود با  پخش گزارشی از شرایط کنونی از وضعیت جوانمردی در فوتبال و اشاره به اتفاقات سالهای گذشته و حواشی های از جنس رعایت کردن و نکردن جوانمردی به سراغ میهان این هفته اش و علت حضورش در برنامه  رفت  . و چندین صحنه بازی جوانمردانه از بازیهای مختلف اروپایی را به نمایش گذاشت .

در این برنامه صحنه بازی  تیمهای سپاهان و  فجرسپاسی در حالی که  با تساوی بدون گل به بازی ادامه می‌دادند محمد مهدی نظری با دروازه بان سپاهان تک به تک شد اما هنگامی که دید فرشید طالبی روی زمین افتاده ضربه را به بیرون زد  تا پس از سه سال حرکت جوانمردانه امین متوسل زاده که جایزه بازی جونمردانه سال را نیز برای وی به ارمغان آورد حرکتی ماندگار در فوتبال ایران انجام دهد.

برنامه ی نود با پخش گزارشی نمونه های  جهانی جوانمردی  را  نشان داد .فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه ی نود خطاب به محمد نظری گفت : کلا بازیکن گل نزن خوبی هستی ولی در این صحنه خوب این توپ را بیرون زدی !

سپس در این برنامه دقایقی تمرین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی اردن حضور دارند، به نمایش گذاشته شد . و کی روش از مصدومیت حیدری و دژاگه ناراحت بود .

مشت معروف برومند به رافت !

در ادامه فیلم ۴ دقیقه ای از درگیری بازیکنان و مربیان و تماشاگران و حاشیه های در بازیهای مختلف ۱۰ سال اخیردیگر به نمایش گذاشته شد که بسیار تاسف بار بود ، از مشت معروف برومند به رافت تا درگیری استیلی و نوازی و اشکهای مایلی کهن تا…در نوع خود قابل توجه و در عین حال تاسف بار بود .

البته دقایق کوتاهی هم لحظات شیرین فوتبال در بازیهای مختلف نشان داده شد .

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود

پرسش نظرسنجی نود، این بود که که آیا با برگزاری جام حذفی موافقید یا خیر ؟ که در پایان حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که ۸۷ درصد موافق برگزاری جام حذفی بودند و ۱۳ درصد رای به عدم برگزاری جام حذفی دادند .

 

 

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي