آندو : پیامکی که قلعه نویی خواند از پارسال بود!

آندو : پیامکی که قلعه نویی خواند از پارسال بود!

آندرانیک تیموریان جنگ با امیر قلعه نویی را آغاز کرده است. این بازیکن پس از بازگشت به تهران، در مصاحبه ای تند و آتشین، قلعه نویی را نشانه رفت. این مصاحبه بی شک تندترین مصاحبه آندو در طول چند سال گذشته بود.

آندو : پیامکی که قلعه نویی خواند از پارسال بود!

او گفت که قلعه نویی عامل رفتنش بوده است و مثل ناصر حجازی، این مربی را حلال نخواهد کرد.

سرمربی استقلال بلافاصله بعد از این مصاحبه، بلافاصله تیموریان را نشانه رفت و یک پیامک خصوصی از او در کنفرانس مطبوعاتی منتشر کرد. در این پیامک آندو از قلعه نویی بابت جدایی اش حلالیت طلبیده و همینطور عذرخواهی کرده بود.

انتشار این خبر در تمرین استقلال هم باعث تعجب بازیکنان شد و زمزمه می کردند آیا ممکن است روزی برسد که از آنها هم پیامک رو کند؟!

آندو پس از انتشار این پیامک ترجیح دادواکنش نشان ندهد اما به نزدیکان خود گفته است: «این پیامک که مربوط به الان نیست. مربوط به فصلی است که نشد در استقلال بمانم و راهی قطر شدم! مانده ام چطور قلعه نویی تا حالا این اس ام اس را نگه داشته است.»

تیموریان ترجیح داده تا در رسانه ها دیگر پاسخ سرمربی سابقش را ندهد. تیموریان قصد دارد سکوت کند و در این باره می گوید: «من حرف هایی را که باید زده ام و دیگر ترجیح می دهم سکوت کنم و تمرکزم را روی بازی های تراکتورسازی بگذارم.»

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه