آموزش کوچک نمایی و بزرگ نمایی در کروم

تاريخ : 23 شهریور

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

آموزش کوچک نمایی و بزرگ نمایی در کروم

آموزش کوچک نمایی و بزرگ نمایی در کروم, پورتال خبری فرهنگی گهر

بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی دائمی در کروم

یکی از امکاناتی که این روزها همه مرورگرها در اختیار کاربران قرار می‌دهند، قابلیت بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی محتوای به‌نمایش درآمده در مرورگر است.

برای استفاده از این قابلیت می‌توانید کلید Ctrl را از روی صفحه‌کلید فشار دهید و در ادامه اسکرول ماوس را به سمت بالا یا پایین بچرخانید تا محتوای موجود، بزرگ‌تر یا کوچک‌تر شوند. همچنین می‌توانید از کلیدهای میانبر Ctrl به همراه کلید + و – نیز برای این کار کمک بگیرید.

نکته‌ای که وجود دارد این است که در این روش فقط یکی از تب‌های مرورگر دستخوش تغییرات می‌شوند و با باز کردن تب جدید، دوباره حالت پیش‌فرض که همان نمایش در حالت ۱۰۰ درصد است باز می‌شود و در صورت نیاز ‌باید دوباره عملیات تغییر اندازه را اجرا کنید.

چنانچه به هر دلیلی نیازمند تغییر اندازه نمایش محتوا در مرورگر به‌صورت دائمی هستید و می‌خواهید با بستن و اجرای مجدد مرورگر نیز این تغییرات حفظ شود، می‌توانید از این روش در مرورگر کروم کمک بگیرید. البته این روش با کمی تفاوت در گزینه‌های انتخابی روی دیگر مرورگرها نیز قابل استفاده است:

مرورگر کروم را اجرا کنید.

از بالا سمت راست روی آیکون منوی اصلی کلیک کرده و گزینه Settings را انتخاب کنید.

صفحه را کمی به پایین اسکرول کرده و گزینه Page Zoom را پیدا کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از منوی موجود در مقابل این گزینه یکی از مقادیر ۲۵ درصد تا ۵۰۰ درصد را انتخاب کنید.

از حالا به بعد، اندازه پیش‌فرض برای نمایش در مرورگر تغییر یافته و چنانچه بخواهید دوباره به ابعاد ۱۰۰ درصد بازگردید ‌باید ضمن تکرار مراحل بالا در مرحله ۴ گزینه ۱۰۰درصد را انتخاب کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي