آموزش کسب درآمد اینترنتی

تاريخ : 19 بهمن

در ابتدا این رو بگم که هر مشکلی داشتید در قسمت نظرات همین پست اعلام کنید

نئوباکس چیست؟ در حقیقت نئوباکس یک سایت تبلیغاتی کلیکی می باشد که شما با کلیک رو تبلیغات درآمد کسب می کنید و پول به حساب شما واریز می شود

نئوباکس سایتی معتبر و جهانی می باشد که بیش از ۲۰ میلیون در حال حاظر عضو دارد،اگر واقعا هدفتان کسب درآمد هست با آموزش زیر به راحتی درآمد عالی بر حسب دلار کسب خواهید کرد

برای ثبت نام روی عکس زیر کلیک کنید

آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

بعد از کلیک کردن روی عکس بالا یا لینکی که بهتون دادم ، مستقیم وارد وبسایت Neobux  میشید ، که صفحه اول سایتNeobux  شبیه عکس زیر هست . ( نکته مهم اینکه با هر آی پی آدرس فقط یک حساب میتونید باز کنید ، یعنی اگه یک خط اینترنت دارید فقط یک حساب میتونید باز کنید، دیگه بقیه اعضای خونتون نمیتونند حساب باز کنند مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه داشته بگیرند ، و خودتون هم نمیتونید از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر  ۲ تا حساب باز کنید )
نکته بسیار مهم : لطفا بعد از ثبتنام حتما قوانین سایت را در قدم های بعدی بخوانید ، چون اگر کوچکترین اشتباهی بکنید و بر خلاف قوانین عمل کنید ، حسابتان بسته میشه .

 آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

برای شروع ثبت نام وقتی سایت نئوباکس باز شد ، روی Register  کلیک کنید ، به عکس زیر نگاه کنید که به راحتی بتونیدRegister  رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .در قسمت بالای سایت هست

آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

بعد از اینکه روی Register  کلیک کردید ، یک پنجره جدید باز میشه که شبیه تصویر  زیر هست

 آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

برای باز کردن حساب در Neobux  باید همه قسمتهای فرم Register  رو که در تصویر بالا میبینید با دقت پر کنید ، درواقع باید قسمتهای فرم رو به صورت زیر پر کنید .

Username  : یوزر نیم در زبان فارسی یعنی شناسه کاربری ، در این قسمت شما باید یک Username  برای خودتان انتخاب کنید و در این قسمت بنویسید ، بعدا برای ورود به سایت باید از این Username  استفاده کنید ، هر چیزی شما میتونید انتخاب کنید برای Username  ، اسمتون ، فامیلتون ، هر چیزی که زود فراموش نشه ، برای مثال Username  من در سایت نئوباکسNeomarket  هست .

وقتی یوزر نیمتان را انتخاب کردید و در کادر مخصوصش نوشتید ، لطفا روی یک تکه کاغذ یادداشتش کنید که فراموشش نکنید .

Password : پسوورد در زبان فارسی یعنی رمز ورود ، در این قسمت باید یک پسور برای حسابی که در نئوباکس خواهید داشت در نظر بگیرید و پسوردتون رو توی کادر جلوی پسوورد وارد کنید ، لطفا پسوردتون رو هم روی کاغذ در کنار یوزنیم یادداشت کنید که فراموشش نکنید .

Password Confirmation  : پسوورد کانفیرمشن در زبان فارسی یعنی تائید رمز ورود ، یعنی در این کارد باید همون پسوردی که در کادر قبلی نوشتید ، در این کادر هم بنویسید، دقت کنید که هر دوتاش کاملا شبیه هم باشه وگر نه سیستم قبول نمیکنه .

Email : در این قسمت هم باید ایمیلتون رو وارد کنید ، دقت کنید که ایمیلی رو بنویسید که فعال باشه ، چون بعد از پروسه ثبت نام ، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال میشه که باید تائیدش کنید .پس فراموش نشه که ایمیلتون فعال و صحیح باشه .

Birth Year : این یعنی سال تولد شما ، که باید سال تولدتون رو توی این کادر بنویسید ، دقت کنید که سال تولدتون رو باید به میلادی بنویسید نه به شمسی .

مثلا یک نفر تاریخ تولدش  ۲۶/۱۰/۱۳۶۶   هست ، درواقع سال تولدش میشه ۱۳۶۶ ، حالا شما باید این سال تولد رو به میلادی تبدیل کنید و اونجا بنویسید .

تاریخ تولد بالا رو اگه به میلادی تبدیل کنید این میشه : ۱۷/۱۲/۱۹۸۷ پس سال تولدش به میلادی میشه ۱۹۸۷ و باید این عدد رو توی کادر در فرم ثبت نام بنویسید .

Verification Cod : وریفیکشن کد یعنی کدی که موارد وارد شده در فرم رو تائید کنه، در جلوی این وریفکشن کد ، یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی وجود داره ، اونها رو توی کادر بنویسید .

Declaration  : و بعد از اینکه همه اطلاعات رو به درستی پر کردید ، در آخر یک جمله به انگلیسی نوشته شده و یک مربع خالی هم جلوش هست و جمله این هست

I declare to have read,understood and accepted the terms of service

این جمله یعنی اینکه شما قوانین سایت رو قبول دارید و باید مربع خالی که جلوی این جمله هست رو کلیک کنید .

Continue : بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده Continue کلیک کنید . ( باز هم تکرار میکنم قبل از اینکه روی Continue کلیک کنید ، حتما یوزر و پسووردتون رو یادداشت کنید ، اگه یادتون بره دیگه نمیتونید مجدد حساب باز کنید )

زمانی که روی Continue  کلیک کردید ، وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست

 آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

همان طور که در عکس میبینید ، دوتا باکس خالی وجود داره که من با نامهای Bux1 و Bux2 نامگذاریشون کردم .

Bux1 : بالای باکس ۱ نوشته Validation Cod For  ، در مرحله قبل که شما روی گزینه Continue  کلیک کردید ، یک ایمیل از طرف سایت نئوباکس برای شما ارسال شد ، دقیقا به همون ایمیلی که در فرم ثبت نام وارد کردید .

حالا باید وارد ایمیلتون بشید و ایمیلی رو که از طرف سایت نئوباکس به دستتان رسیده باز کنید ، ایمیلی که به دستتان رسید شبیه تصویر زیر هست و در داخل ایمیل همانطور که در تصویر میبینیید شامل یک کد هست که باید این کد را کپی کنید و درBux1 بذارید ( Copy/Paste )

 آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

Bux2 : در جلوی باکس ۲ هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش میبینید رو بنویسید .

خوب حالا کدها رو که وارد کردید کار تمام است و باید روی Finish Registration  کلیک کنید .

تبریک میگم بهتون ، مراحل ثبت نام تمام شد به همین راحتی و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی میتونید پول درآوردن رو شروع کنید .

حالا  شما حسابتون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارید وارد سایت بشید ، مطالب بعدی رو هم همینطور ادامه بدین و بخونید تا بدونید چطوری وارد سایت بشید .

نحوه کسب درآمد و کلیک روی تبلیغات در نئوباکس

نکنه مهم:

هیچوقت در یک زمان بر روی ۲ تبلیغ با هم کلیک نکنید و تا زمانی که دیدن یک تبلیغ به پایان نرسیده به سراغ تبلیغ بعدی نروید. در غیر این صورت توسط سیستم به عنوان متقلب شناخته میشوید و حساب شما به حالت تعلیق در میاد.

تصویر۱

آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

تصویر۲

آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

تصویر۳

آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

تصویر۴

آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

تصویر۵

آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

تصویر۶

آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

تصویر۷

آموزش کسب درآمد اینترنتی, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. hosein

    میگما آموزش چگونگی خارج کردن و دریافت پول و گرفتن زیر مجموعه رو هم بده دیگههههههههههههههههههههه

  2. سلام آقا سعيد
    براي ديدن تبليغات نئو باكس بعد از چند وقت اگر كاميوتر خانه كلا خراب شد وعوضش كرديم يا خط اينترنت عوض شد ويا مثلا فردي به يك شهر ديگر منتقل شد چه اتفاقي خواهد افتاد كلا سوابق عضويت از بين ميرود؟

    باتشكر حميد

    1. saeid

      چون از سراسر جهان ثبت نام می کنند تو نئوباکس زیاد مشکلی نداره فقط مهم اینه که آی پی از ایران باشه،البته اگه با وی پی هم وارد بشین خیلی مشکل خاصی پیش نمیاد ولی بهتره که با وی پی ان و نرم افزار هایی که تغییر آی پی میدن وارد نشین

  3. حمید

    سلام سعید جان دوست عزیز
    هر تبلیغاتی که نئوباکس به من داده
    یک هزارم دلاره من تا چند سال باید تلاش کنم تا یک دلار پس انداز کنم.
    یک فکری به حال مابکن
    باتشکر سلیمانی

    1. saeid

      سلام
      شما باید زیر مجموعه مستقیم بگیرین و همچنین زیر مجموعه اجاره کنید تا بتونیین درامدتون رو افزایش بدین

  4. سلام سعيد جان
    با راهنمايي شما دوست عزيز من عضو نئو باكس شدم حالا خدا وكيلي اشكال شرعي نداره ؟
    من ترجمه قوانين نئو باكس را خواندم بعضي جاهاش را نفهميدم مثلا نوشته در اولين برداشت حداقل ۲ دلاره حالا سوال من اينه حداكثر برداشت چقدره؟
    حال ما كه فعلا عضو شديم و وقت گذاشتيم ولي ته قلبم احساس ميكنم سر كاريه چون اگه اشكالي توي سايت پيش نياد از اين بانك هاي خارجي كه نمي شه پول گرفت .
    خوب درد دل بود .با تشكر از سايت خوبت خسته نباشي
    قربانت حميد

    1. saeid

      سلام
      سقف برداشت نداره به هیج وجه
      نگران نباش حمید جان،به راحتی میشه پول گرفت
      اگه یه سرج درباره نئوباکس تو گوگل بزنی دریاره اعتبارش میفهمی چه سایتی هست

  5. mishe lotfan amoosh piballlo bedid
    chejor bayad pol kilik hamoonoo begirim

    1. saeid

      دوست محترم به زودی آموزش دقیق رو قرار خواهم داد کمی صبور باشید
      با سپاس

  6. سلام آقا سعید عزیز
    آیا با vpnبرای باز کردن حساب آلرت پی می شود اقدام کردودیگر نیازی به تغییر ipنیست؟
    با تشکر حمید

    1. saeid

      بله می شه حمید جان ولی اگه سیستم یک وقت ببینه با آی پی ایران هستی سریع حساب رو مسدود میکنه.حمید جان به زودی آموزش کامل رو قرار خواهم داد در یک مطلب جدا

  7. سلام سعيد جان
    ۱-تاچند وقت مي شود پول هاي جمع شده در نئو باكس را بدون باز كردن حساب پي زا يا پي پال نگه داشت؟
    ۲-به دليل تحريم آيا مي توان حسابهاي الكترونيكي را در دبي باز كرد و همانجا در صرافي هاي مجاز و غير مجازي دلار تحويل گرفت؟
    باتشكر از شما دوست عزيز

    1. saeid

      سلام حمید جان
      تا هر وقت که فعالیت داشته باشید مشکلی ندارد و پول در حساب شما باقی خواهد ماند.
      در مورد سوال دوم هم،بله میشه

  8. از نئو باكس به چه صورتي ميتوانيم پول كليك هايمان را بگيريم؟

    1. saeid

      حمید جان به زودی خواهم گفت،از طریق پی پال و … که آموزشش رو میدم و در صورتی که خواستید درآمد کسب شده رو (دلار) به حساب من واریز می کنید و من هم به همان مقدار و مطابق با نرخ روز پول به حساب شما واریز می کنیم.آموزش کامل نئوباکس هم به زودی به طور کامل و رسا در سایت قرار خواهیم داد

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي