آموزش فعال کردن حالت کار در تلگرام Work Mode

تاريخ : 29 بهمن

آموزش فعال کردن حالت کار در تلگرام Work Mode

گهر در این مطلب در بخش آموزش های فناوری و تکنولوژی ، آموزش فعال کردن حالت کار در تلگرام Work Mode را برای شما عزیزان منتشر می کند که دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

کامل ترین آموزش های فناوری و تکنولوژی را می توانید در لینک زیر ببینید:

آموزش های فناوری و تکنولوژی

آموزش فعال کردن حالت کار در تلگرام Work Mode, پورتال خبری فرهنگی گهر

فعال کردن حالت کار ( Work Mode ) در تلگرام

در آپدیت نسخه ۱.۰ برنامه تلگرام دسکتاپی یک قابلیت پنهان با نام WorkMode یا به عبارتی حالت کار گنجانده شده است . این ویژگی باعث می شود که زمانی که شما در محل کار و یا منزل قصد استفاده از تلگرام را برای مقاصد کاری دارید , گروه ها و چت های بی صدا را از لیست گروه ها و چت ها که در سمت چپ برنامه وجود دارند مخفی کرده و با گروه های باقی مانده به تعامل بپردازید. این کار از شلوغی تلگرام و همچنین حواس پرتی در هنگام کار جلوگیری به عمل می آورد.

۱. برای فعال کردن این ویژگی کافیست که در نسخه ۱.۰ برنامه تلگرام دسکتاپی بر روی آیکون منوی برنامه ( علامت سه خط در گوشه سمت چپ و بالای برنامه ) کلیک کرده و سپس گزینه Settings را انتخاب نمایید.

در پنچره ظاهر شده تنظیمات بدون انجام هیچ کاری کافیست به صورت انگلیسی عبارت workmode را تایپ نمایید ( برای انجام این کار کلیک بر روی نقطه ای خاص لازم نمی باشد ). بعد ازانجام این کار یک پنجره جدید در قسمت تنظیمات باز می شود که با کلیک بر روی گزینه Ok , تلگرام مجدد اجرا شده و حالت کار یا به عبارتی workmode در تلگرام فعال می شود.

پس از فعال شدن حالت کار , در بالای لیست گروه های تلگرام گزینه Hide Muted Chats ظاهر می شود با انتخاب این گزینه تمام گروه ها و چت های شما که به صورت بی صدا یا به عبارتی mute هستند در لیست گروه ها به صورت مخفی در می آیند. در این حالت گزینه Hide Muted Chats به گزینه show all chats تغییر می کند . برای نشان دادن دوباره گروه های مخفی شده کافیست بر روی گزینه show all chats کلیک کنید تا گروه های مخفی شده در لیست سمت چپ ظاهر شوند . اگر خواهان این هستید که ویژگی حالت کار را به طور کامل غیر فعال نمایید مجدد به منوی تنظیمات رفته و عبارت انگلیسی workmode را تایپ نمایید تا پنچره غیر فعال کردن حالت کار ظاهر شود با کلیک بر روی گزینه ok می توانید حالت کار را غیر فعال نمایید و از تلگرام خود به صوت عادی استفاده نمایید .

منبع: گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي