آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن گروه ها را در واتس اپ

آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن گروه ها را در واتس اپ

گروه‌ در واتس‌اپ یکی از قابلیت‌های کابردی این پیام رسان محبوب بوده که کاربران زیادی از آن‌ استفاده می‌کنند. در این مطلب نحوه غیر فعال سازی صدای دریافت نوتیفیکیشن‌ گروه واتس‌اپ را به شما آموزش می‌دهیم. همراه ما باشید.

آموزش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن گروه ها را در واتس اپ

چگونه صدای دریافت نوتیفیکیشن گروه‌ها را در واتس اپ غیر فعال کنیم؟

همان طور که عضو شدن در یک گروه واتس‌اپ می‌تواند برای کاربر بسیار جالب باشد، در مقابل دریافت اعلانات به طور مداوم از گروه، که شما را از ارسال پیام‌های جدید و فعالیت دیگر اعضا باخبر می‌کند نیز می‌تواند به یک موضوع اذیت کننده و مزاحم تبدیل شود.

خوشبختانه راه حلی در این مواقع برای کاربر موجود بوده تا صدای دریافت نوتیفیکیشن گروه واتس‌اپ را غیر فعال کند که در ادامه نحوه انجام این کار را آموزش می‌دهیم.

برای دستگاه‌های ساخته شده توسط اپل که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند، پس از اجرای واتس‌اپ، وارد مسیر Settings > Notifications شوید. در این صورت با صفحه زیر مواجه خواهید شد:

در دستگاه‌های اندرویدی هم بعد از بازگشایی اپ، وارد مسیر Settings > Notifications شوید. در این حالت صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود:

کارهای مختلفی را برای شخصی سازی‌ نوتیفیکیشن واتس‌اپ می‌توانید انجام دهید. در این صفحه بخشی با نام “Group Notifications” قرار گرفته که چندین گزینه برای آن موجود است. با کلیک بر روی گزینه  “Sound” در iOS و “Notification Tone” در اندروید، این امکان به شما داده می‌شود تا صدای دریافت اعلانات توسط گروه‌های مختلف در واتس‌اپ را تغییر دهید. در این حالت چندین صدای دریافت اعلان به صورت پیش فرض نمایان شده که شما برای غیر فعال کردن صدا در این بخش، می‌بایست گزینه “None” را انتخاب کنید.

در آخر با انتخاب گزینه “OK”، تغییرات صورت گرفته را ذخیره نمایید.

با طی این مراحل، اعلانات پیام جدید در گروه‌های واتس‌اپ، نمایش داده شده و فقط صدای نوتیفیکیشن مربوط به آن، پخش نخواهد شد.

منبع: گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه