آموزش ست کردن شلوار گلدار با لباس

تاريخ : 4 مهر

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

آموزش ست کردن شلوار گلدار با لباس

آموزش ست کردن شلوار گلدار با لباس, پورتال خبری فرهنگی گهر

روش هایی برای ست کردن شلوار گلدار

• با سفید بپوشید

تاپ سفید با هر لباسی ست می‌شود و در این مورد هم استثنایی وجود ندارد. مهم نیست شلوار گلدار شما چه ترکیب رنگی داشته باشد، همیشه یک تاپ، تی شرت یا بلوز سفید با آن ست می ‌شود.

اینکه از یک تی شرت ساده استفاده می ‌کنید یا تاپ و بلوز مجلسی، بستگی به موقعیتی دارد که به آن می ‌روید. اکسسوری ‌ها و زیورآلات را فراموش نکنید. این ترکیب محافظه ‌کارانه ‌ترین انتخاب است.

• با رنگ ‌های طبیعی ست کنید

همه‌ ما یک بلوز زنانه با رنگ طبیعی در کمد لباسمان داریم. رنگ ‌هایی مثل کرم، شیری، طوسی، موشی و… رنگ ‌های طبیعی هستند که با هر رنگ و طرحی می ‌توانند ست شوند.

می ‌توانید رنگ بلوز خود را با توجه به رنگ زمينه شلوار انتخاب کنید.

• استایل کلاسیک داشته باشید

شاید فکر کنید یک شلوار گلدار زنانه، فقط برای استایل روزمره و کژوال تابستانی مناسب است. اما کافی است یک کت مجلسی یا رسمی زنانه را روی آن بپوشید و به راحتی تیپ خود را برای استایل رسمی ‌تر آماده کنید. زیر کت می ‌توانید از تاپ سفید یا بلوز و تی شرت با رنگ طبیعی استفاده کنید.

• با کت چرم بپوشید

اگر چه شلوار گلدار زنانه بیشتر به نظر یک لباس تابستانی می ‌رسد، اما می ‌توان حال و هوایی پاییزی و زمستانی هم به آن داد. کافی است یک کت چرم زنانه را روی آن بپوشید.

برای زیر کت از رنگ ‌های تیره استفاده کنید، مثلا یک بلوز مشکی بپوشید. این استایل برای مسافرت ‌های تابستانی به مکان ‌های سردسیر مناسب ‌ترین انتخاب است.

• طرحدارها را با هم ترکیب کنید

اگر می ‌خواهید یک استایل خلاقانه داشته باشید به جای آنکه شلوار خود را با لباس ساده ست کنید، سراغ ترکیب دو طرحدار کنار هم بروید.

شما می ‌توانید از بلوز با طرح کاملا مشابه با شلوار برای ست خود استفاده کنید. از یک تی شرت زنانه راه راه استفاده کنید، راه راه جزو طرح ‌هایی است که به راحتی ست می ‌شود.

بخش بالاتنه را ساده نگه دارید و از کیف و کفش طرحدار برای ست خود استفاده کنید.

• با رنگ طرح شلوار ست کنید

یک بلوز يا تاپ را انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ یکی از طرح ‌های شلوار یا رنگ زمینه آن ست شود. مثلا اگر شلوار شما گل ‌های قرمز دارد، یک بلوز يا تاپ زنانه را انتخاب کنید که رنگ آن قرمز باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي