آموزش انتخاب و خرید کمربند و ساس بند

تاريخ : 11 مهر

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

آموزش انتخاب و خرید کمربند و ساس بند

آموزش انتخاب و خرید کمربند و ساس بند, پورتال خبری فرهنگی گهر

راهنمای خرید کمربند و ساس بند

لوازم جانبی (اکسسوری) مد می تواند ظاهر یک فرد را کاملاً تغییر دهد. کمربند و ساس بند هردو جزو لوازم جانبی پرکاربرد محسوب می شود. البته هنگام پوشیدن لباس به یک نکته اساسی باید دقت داشت؛ لوازم جانبی نباید بخش عمده ی سبک پوشش شما را در اختیار داشته باشند. اکسسوری ها برای فرم دادن به ظاهر کلی شما هستند.

معمولاً برای موقعیت های مختلف از لوازم جانبی متفاوتی استفاده می شود. به عنوان مثال برای یک قرار ملاقات کمربند به ساس بند ارجحیت دارد. قرار نیست همه ی لوازم جانبی که در کمد دارید را به خود آویزان کنید. هدف استفاده از لوازم جانبی تزئین نهایی لباس شماست. برای انتخاب و خرید کمربند و ساس بند مناسب ادامه ی مطلب را با ما همراه باشید.

ساس بند مردانه

بدون شک بیشتر شما میانه ی خوبی با ساس بند ندارید. البته در این مورد تنها نیستید و بیشتر افراد به همین شکل هستند. معمولاً شلوار را همراه کمربند یا بدون آن می پوشند. البته ساس بند کاربردهای خاصی هم دارد. برای مثال افراد سنگین وزن با پوشیدن ساس بند راحت تر هستند.

طی چند سال اخیر در صحنه های مد، زیاد از ساس بند استفاده می شود. می توان پیش بینی کرد که این لوازم جانبی خاص به زودی همه گیر خواهد شد. البته ساس بند مانند کلاه شاپو و دستمال جیب یک لوازم جانبی خاص است که معمولاً برای استفاده ی روزانه و همیشگی مناسب نیست.

معمولاً ساس بند در دو نوع تولید می شود. یک نوع آن دارای گیره است و نوع دیگر با دکمه به شلوار متصل می شود. جدای از اینکه کدام مدل را انتخاب می کنید، چند اصل اساسی برای پوشیدن ساس بند وجود دارد. اول اینکه بهتر است رنگ آن را از میان رنگ های خنثی انتخاب کنید. در صورتی که ساس بند شما از رنگ های دیگر است بقیه ی لباس های خود را تک رنگ بپوشید.

دوم اینکه مانند کراوات اندازه ی ساس بند باید متناسب با اندام شما باشد. اگر چهارشانه و درشت اندام هستید بهتر است ساس بند پهن بپوشید. در غیر این صورت پهنای ساس بند را باریک انتخاب کنید.

در نهایت این نکته را در نظر داشته باشید که ساس بند را می توان با شلوار جین، پارچه ای، چینو یا هر مدل دیگری پوشید. محدودیتی برای خود ایجاد نکنید.

کمربند مردانه

انتخاب و پوشیدن کمربند به مراتب از ساس بند ساده تر است. مهمترین اصل برای پوشیدن کمربند هماهنگ کردن آن با رنگ کفش ها است. در صورتی که رنگ کفش و کمربند شما یکی نیست پیشنهاد می کنیم از آن استفاده نکنید. البته اگر غلظت رنگ کفش و کمربند متفاوت باشد مشکلی نخواهد داشت. جنس و نوع سگک نیز باید متناسب با موقعیت باشد. به عنوان مثال برای سبک پوشش رسمی از انواع چرمی با سگک ساده استفاده کنید.

برای سبک پوشش روزمره دامنه ی انتخاب شما بالا می رود. برای این سبک، جزئیات و طرح های متنوع را برای کمربند می توان در نظر گرفت. بستگی به علاقه ی شما دارد اما از انتخاب سگک های بسیار بزرگ و طرح های عجیب خودداری کنید. همان طور که اشاره کردیم کمربند و همه ی لوازم جانبی برای افزودن جزئیات خاص به ظاهر شماست. نباید خود کمربند در مرکز توجه افراد قرار بگیرد.

نحوه پوشیدن کمربند و ساس بند

می توان ساس بند را با کت و شلوار نیز پوشید. سعی کنید آن را هم رنگ کت و شلوار انتخاب کنید. هنگامی که کت خود را در می آورید رنگ یکسان آن با شلوار، ظاهر بسیار مناسبی خواهد داشت.

همراه کفش کتانی سفید نیز کمربند سفید چرمی ظاهر فوق العاده ای به وجود می آورد. برای فصل پاییز که در راه است پوشیدن چکمه همراه ساس بند می تواند ایده ی جذابی باشد. چکمه ی قهوه ای، شلوار جین مشکی جذب، تی شرت سفید و ساس بند باریک قرمز ترکیب مناسبی خواهد بود.

برای مراسم های عروسی نیز به کفش کتانی راحتی سرمه ای، کت و شلوار سفید و کمربند سرمه ای فکر کنید.

هر آنچه لازم بود در خصوص کمربند و ساس بند عنوان شد. نکته ی بسیار مهمی که بدون شک همه ی شما از آن خبر دارید این است که کمربند و ساس بند را هیچ وقت با همدیگر نبندید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي