آموزش آرایش کردن بر اساس رنگ چشم

تاريخ : 10 تیر

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : آموزش آرایش کردن بر اساس رنگ چشم

از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

آموزش آرایش کردن بر اساس رنگ چشم, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

یکی از مهم ترین قسمت های آرایش انتخاب رنگ آرایش است و نکته مهم در اینجا انتخاب درست رنگ آرایش با توجه به رنگ جشم است.

نقش تعیین‌كننده چشم در زیبایی و جذابیت آرایش، اصل غیر قابل انكاری است و شکی در آن نیست اما یك آرایش خوب و شیك چشم، زمانی كامل‌تر و بهتر می‌شود كه باتوجه به رنگ چشم خودتان دست به انتخاب رنگ سایه، خط چشم و… بزنید. آرایشگران به این نكته دقت می‌كنند اما بد نیست خود شما هم بدانید كه باتوجه به رنگ چشم‌تان چه نوع آرایشی را انتخاب كنید. الهه حسینی، كارشناس آرایشگری و میكاپ در این شماره با ماست تا شما را برای یك آرایش بی‌نقص چشم راهنمایی كند.
با چشم های سبز چه رنگی آرایش کنیم؟

آموزش آرایش کردن بر اساس رنگ چشم, پورتال خبری فرهنگی گهر

از آنجایی كه رنگ چشم‌های سبز متفاوت است، برای آرایش این رنگ چشم باید بین رنگ سبز آن و سایه‌ای كه استفاده می‌شود هماهنگی زیبایی به وجود آورد. برای آرایش چشم‌های سبز می‌توانید از دو نوع آرایش با رنگ‌های هماهنگ یا رنگ‌های متضاد استفاده كنید. برای استفاده از رنگ‌های هماهنگ پس از آماده‌سازی پوست نخستین مرحله برای برقراری هارمونی بین رنگ چشم و سایه، انتخاب سایه‌ای است كه رنگش نزدیك به رنگ چشم باشد.

سعی کنید ریملی كه به چشم می‌زنید پر و به اصطلاح مخملی باشد تا رنگ مشكی مژه‌ها بین دو رنگ سبز و سیاه جذابیت بیشتری به چشم‌ها بدهد. اگر مژه‌های كم پشتی دارید می‌توانید از مژه مصنوعی هم استفاده كنید. بعد از ریمل نوبت به خط چشم می‌رسد. خط چشم مشكی ظریف و باریک پشت چشم بكشید و تا انتهای چشم‌ها امتداد دهید. با كشیدن خطی باریك به رنگ قهوه‌ای تیره در زیر چشم‌ها به آنها جذابیت خاصی ببخشید. در اینجا شما آرایشی ملایم و هماهنگ خواهید داشت كه بسیار زیبا و جذاب است.
برای استفاده از رنگ‌های متضاد پس از اینكه با سایه ابرو به ابروها فرم و شكل زیبایی دادید از یك سایه طلایی برای سایه زیرین استفاده كنید و نزدیك به دوسوم پلك از گوشه چشم تا انتها را از این رنگ سایه بزنید. وقتی كاملا این قسمت را با سایه طلایی پوشاندید با استفاده از سایه بنفش متمایل به سرمه‌ای به شكل هشت از كنار چشم و بالای سایه طلایی تا گوشه دیگر را سایه بزنید. مژه‌ها را همان‌طور كه در مدل اول گفته شد ریمل زده یا از مژه مصنوعی استفاده كرده و خط چشم باریك و ظریفی در پشت و زیر چشم بكشید.

با چشم های مشکی چه رنگی آرایش کنیم؟

آموزش آرایش کردن بر اساس رنگ چشم, پورتال خبری فرهنگی گهر

اگر دارای چشمانی مشكی با پوست تیره هستید، استفاده از سایه‌های كرم، بژ و شكلاتی برای این رنگ چشم و رنگ پوست جذابیت خاصی به همراه خواهد داشت. حتی‌الامكان از سایه‌های بسیار تیره مثل قهوه‌ای، بنفش تیره یا سرمه‌ای آن هم تك‌رنگ در پشت تمام چشم استفاده نكنید زیرا در تیره‌تر كردن رنگ چهره و گرفتگی صورت بسیار تاثیر خواهند گذاشت. خط چشم متوسطی كه نه زیاد نازك و نه پهن است در پشت چشم بكشید. بهتر است در زیر چشم خط چشم نداشته باشید به جز در مواردی كه لباسی روشن به تن دارید، پیشنهاد می‌كنیم از مدادهای هم‌رنگ آن در زیر چشم، خط باریكی بكشید.

اما اگر پوستی روشن دارید، از آنجایی كه رنگ سفید با مشكی در تضاد است استفاده از خط چشم‌های سیاه در میان چشم و پوست یك جدایی را به وجود می‌آورد و باعث می‌شود میان چهره و اعضای صورت تفكیك ایجاد شود. توصیه می‌شود برای ایجاد جذابیت بیشتر و هماهنگی اجزا به جای استفاده از خط چشم، از سایه یا مدادهایی كه به رنگ‌های خاكستری تیره یا دودی هستند استفاده كنید. سایه یا مداد خاكستری را مثل یك هاله در پشت چشم و زیر چشم بكشید و آن را تا قسمت انتهایی چشم ادامه دهید.

با چشم های آبی چه رنگی آرایش کنیم؟

آموزش آرایش کردن بر اساس رنگ چشم, پورتال خبری فرهنگی گهر

اگر چشمانی به رنگ آبی دارید و می‌خواهید چشمان‌تان بیشتر به چشم بیاید، باید رنگ سایه چشم را مناسب با رنگ چشم انتخاب كنید. برای آرایش چشم آبی می‌توان از دو رنگ سبز و آبی استفاده كرد البته نه به‌عنوان سایه بلكه یك خط چشم باریك و زیبا زیر چشم بكشید و در پشت چشم‌ها سایه‌ای براق با تناژ طلایی بزنید، سپس با كمی ریمل بر زیبایی چشم‌های آبی خود بیفزایید. اگر این آرایش را دوست ندارید با یك خط چشم دودی‌رنگ نزدیك به سیاه لابه‌لای مژه‌ها را خط بكشید و تنها با سایه‌ای كمرنگ‌تر از رنگ چشم‌ها پشت چشم‌ها را سایه بزنید؛ آرایشی ساده ولی شیك برای چشمان آبی شما.

با چشم های قهوه ای چه رنگی آرایش کنیم؟

آموزش آرایش کردن بر اساس رنگ چشم, پورتال خبری فرهنگی گهر

اگر چشمانی قهوه‌ای دارید آزادید چشم‌های خود را با هر رنگی كه دوست دارید آرایش كنید ولی اگر برای این كار احتیاج به راهنمایی دارید ما به شما می‌گوییم كه چه آرایشی برای چشم‌های شما مناسب است. این رنگ چشم رنگی است كه به شما این فرصت را می‌دهد که هم از سایه روشن و هم از سایه تیره استفاده كنید.

برای داشتن چشم‌هایی جذاب‌تر از رنگ‌های بنفش، ارغوانی یا بنفش مایل به ارغوانی تیره استفاده كنید. برای داشتن آرایشی كلاسیك‌تر می‌توانید از رنگ‌های برنز، مسی، طلایی و سبز استفاده كنید اما اگر رنگ چشم‌ شما قهوه‌ای روشن مایل به عسلی است بهترین حالت برای نشان دادن زیبایی چشم‌های شما استفاده از رنگ سایه زرد كم‌رنگ است. اگر قصد دارید از خط چشم استفاده كنید بهتر است به جای رنگ مشكی از رنگ قهوه‌ای استفاده كنید.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي