آموزش آرایش لب و نکات کلیدی در مورد آن

تاريخ : 12 تیر

یکی از دل مشغولی های خانم ها نحوه آرایش، به ویژه آرایش لب است. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: آموزش آرایش لب و نکات کلیدی در مورد آن .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم

.

آموزش آرایش لب و نکات کلیدی در مورد آن, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند و به راحتی می‌توان با گریم و آرایش درست، حالت لب‌ها را تغییر و به آنها فرمی شكیل داد. برای این كار تكنیك‌های استفاده از خط لب را بدانید. البته این كار، كار ساده‌ای نیست و خیلی از خانم‌ها نمی‌دانند كه چگونه از خط لب استفاده كنند تا لب‌هایی زیبا داشته باشند.خانم حسینی، كارشناس آرایشگری در اینجا به شما راه‌های آسان و طلایی حجیم كردن لب‌ با خط لب را آموزش می‌دهد.

لب باریك یا لب پهن
در مورد لب‌های پهن و درشت لازم نیست كه خط لب خارج از خط اصلی لب كشیده شود بلكه آن را در جای خود كشیده و رژ بزنید. فقط برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد سفیدتان تنها در زیر لب و فقط وسط آن بكشید. تفاوت كشیدن خط سفید لب‌های پهن با لب‌های باریك در این است كه در مورد لب‌های باریك خط سفید كاملی در زیر لب پایین كشیده خواهد شد اما در مورد لب‌های پهن تنها این خط سفید در وسط لب كشیده می‌شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.

لب باریك‌ها خط سفید یادتان نرود
اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لب‌ها بیشتر شده و بزرگ‌تر دیده شوند، بهتر است برای لب‌های باریك حتما اول از یك مداد لبی كه كمی پررنگ‌تر از رژلب‌تان است استفاده كرده و خط لبی دور لب اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بكشید، سپس با انگشت رنگ مداد را روی كل لب پخش كنید و بعد رژلب‌تان را بزنید. این كار باعث می‌شود لب‌های شما پهن‌تر نشان داده شود. كاری كه برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می‌دهید این است كه با یك مداد سفید خطی كامل و تنها زیر لب و پایین خط لب‌تان بكشید.

چند نكته در استفاده از خط لب
* رایج‌ترین راهی كه برای بزرگ‌تر كردن لب با خط لب وجود دارد و بیشتر خانم‌ها از آن مطلع هستند، كشیدن خط لب یك اینچ بالای لب است كه البته باید با اصول كشیده شود.

* نكته دیگری كه باید رعایت كنید این است كه به هیچ عنوان رنگ خط لب‌تان با رنگ رژلبی كه استفاده می‌كنید تفاوت نداشته باشد. شما خط لب را برای برجسته كردن لب و بزرگ كردن آن استفاده می‌كنید، اگر رنگ مدادی كه استفاده می‌كنید با رنگ رژتان تفاوت داشته باشد، شما نمی‌توانید به این خواسته دست پیدا كنید.

* سعی كنید از مداد لب‌های نرم برای كشیدن خط لب استفاده كنید؛ مداد لب‌های مومی بهترین گزینه هستند چون به آرامی روی لب حركت می‌كنند و لب را زخم نمی‌كنند.

* بهتر است از مداد لب مات استفاده كنید تا اگر قسمتی را اشتباه كشیدید به راحتی بتوانید آن را پاك كنید.

* خط لب را به آرامی و ابتدا دور تا دور لب‌تان بكشید و سپس به قسمت‌های داخلی لب هم گسترش دهید. سعی كنید تمام لب‌تان را خط لب بكشید تا در صورت پاك شدن رژ از روی لب‌ همچنان رنگ خط لب روی لب‌تان باقی مانده باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي