آمار بیش ترین سرچ های ایرانیان در گوگل چیست

نگاهی به آمار بیش ترین سرچ های ایرانیان در گوگل

سرچ های ایرانیان در گوگل یک آمار حیرت برانگیز است. درصد بالای سرچ ایرانیان در گوگل، نشان دهنده واکاوی و کنجاوی ایرانیان نسبت به کسب اخبار و اطلاعات روز جهان است.
هر ساله موضوعات بسیاری توسط کاربران اینترنتی جستجو می‌شود و سرویس گوگل‌ترند، بیشترین آنها را به تفکیک کشور اعلام می‌کند. البته چندسالی است که این سرویس برای برخی کشورها از جمله ایران به علت تحریم‌ها خارج دسترس قرار گرفته و شناسایی کلمات پرجستجوی ایرانیان در گوگل را کار دشوارتری کرده است.

آمار بیش ترین سرچ های ایرانیان در گوگل چیست, پورتال خبری فرهنگی گهر

به گزارش عصر ایران ، در میان کلمات پرجستجو در ایران در سال ۲۰۱۳ میلادی، ۱۰ کلمه ای که بیشترین جستجو را داشته عبارتند از:

۱- دانلود
۲- عکس
۳- بازی
۴- دانلود آهنگ
۵- فیلم
۶- چت
۷- yahoo
۸- گوگل
۹-دانلود فیلم
۱۰- اس ام اس

آمار سرچ های ایرانیان در گوگل و دلایل آن

کاربران ایرانی رتبه اول بازدیدکنندگان در گوگل را دارند.

محبوب ترین سرچ هایی که در گوگل انجام شده است

قیمت دلار
سامانه هم آوا
سهام عدالت
ثبت نام کارت ملی هوشمند
سایفون
عارف لرستانی
روحانی
تاکسی اینترنتی اسنپ
خواهران منصوریان
سریال عاشقانه
احمدی نژاد
حامد هاکان
سامانه بام (بانک ملی)
لرزه نگاری زلزله
موبوگرام
تلگرام
مترجم گوگل
سامانه مدیریت آموزش فرهنگی
عکس پروفایل
ورزش ۳

بیش ترین عبارات سرچ شده در گوگل کدام است ؟

بیشترین عبارات جستجو شده در گوگل توسط ایرانیان در بخش تصویر

زلزله کرمانشاه
محسن حججی
ساره بیات
آزاده صمدی
بهاره رهنما
دنا
پژو ۲۰۱۸
آنابل
عکس پروفایل
عکس پروفایل خاص
عکس نوشته
عکس پروفایل غمگین
مدل مانتو
ماشین
گل
عروس
تولدت مبارک
تولدم نزدیکه
پروفایل زیبا
مدل مو
مادر
عاشقانه
سگ
دلم گرفته

ایرانیان در گوگل به دنبال کشف چه واقعیت هایی هستند ؟

رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات گفت:روزانه ۱۰۰ میلیون جستجو از سوی کاربران ایرانی در موتورجستجویگوگل صورت می گیرد و این موتور جستجوی گوگل جهانی، رتبه اول بازدید در ایران را دارد.آمار بیش ترین سرچ های ایرانیان در گوگل چیست, پورتال خبری فرهنگی گهر

خرید رپورتاژ
با توجه به اهمیت موتورهای جستجو در دنیا موتورهای جستجو در میان وبگاهها در کشورهای مختلف، رتبه شماره یک را از نظر تعداد بازدید کننده دارند. در همین حال شرکتهای ارائه کننده موتور جستجو، بزرگترین شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات بوده و رتبه اول درآمد در بین وبگاههای اینترنتی را در کشورهای مختلف به خود اختصاص داده اند. اکثر کاربران اینترنت نیز از موتورهای جستجو برای دسترسی به وب استفاده می کنند.
رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات مرکز تحقیقات مخابرات ایران، تعداد جستجوها از ایران در گوگل را براساس آمار روزانه، یکصد میلیون جستجو عنوان کرد و افزود:موتور جستجوی جهانی گوگل رتبه اول بازدید در ایران را دارد. البته سه موتور جستجوی جهانی دیگر نیز دارای رتبه بازدید زیر ۲۰ در ایران هستند.
مدیر پروژه جویشگر بومی، عوامل موثر در وضعیت فعلی این طرح را شامل ۳ موضوع فقدان تجمیع ‏کنندگان قوی در سطح کشور، عدم تمرکز جویشگرهای ایرانی بر دریافت اطلاعات از تجمیع کنندگان داده در سطح کشور و ضرورت ایجاد مدل تعاملی مناسب مابین تجمیع کنندگان داده با جویشگرها برشمرد و گفت:حجم، کیفیت و مهم‏تر از همه به روز بودن اطلاعات در تجمیع‏ کنندگان داده ایرانی در مقیاس مناسبی قرار ندارد.
وی با بیان اینکه تمرکز فعلی در طرح جویشگر بومی بر افزایش دقت و پوشش جستجو است، ادامه داد:تجمیع کنندگان اطلاعات نسبتا مناسب به دلیل عدم وجود مدل تعاملی مناسب، تمایلی به ارائه اطلاعات خود به جویشگرهای بومی ندارند.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي