آقای اصغر فرهادی ! تفنگ بگیر دستت برو غزه !

آقای اصغر فرهادی ! تفنگ بگیر دستت برو غزه !

تا چند روز پیش می گفتند چرا اصغر فرهادی چیزی درباره جنایت های اسرائیل نمی گوید. وقتی گفت کشتن هم نوعان خود را متوقف کنید، گفتند این حرف زیادی صلح کلی است و اصلا هیچ نشانی از محکومیت جنایتکاران در آن نیست. وقتی هم بنده خدا رفت برای حمایت از مردم غزه خون داد گفتند این کار که از دست همه برمی آید.

آقای اصغر فرهادی ! تفنگ بگیر دستت برو غزه !, پورتال خبری فرهنگی گهر

در نهایت وقتی صراحتا دولت اسرائیل را محکوم کرد، گفتند شعار کافی نیست باید بروی فیلم علیه اسرائیلی ها بسازی. انحصارطلبی و تمامیت خواهی شاخ و دم که ندارد. صادقانه بگویند آقا جان شما تو دار و دسته ما نیستی. ما وظیفه داریم در هر صورت به شما فحش بدهیم. باور بفرمایید اگر اصغر فرهادی فیلم هم علیه اسرائیلی ها بسازد می گویند اگر مرد بودی اسلحه دست می گرفتی می رفتی غزه. از روی حدس و گمان این حرف ها را نمی زنم. وقتی خانم رخشان بنی اعتماد فیلم ننه گیلانه را ساخت-که به نظر بسیاری از منصفین یکی از شریف ترین و انسانی ترین فیلم های حوزه دفاع مقدس است

– یکی از دوستان نوشت: خانم بنی اعتماد حالا چرا؟ این حرف ها یعنی این که مفاهیم ارزشی و انقلابی و انسانی ملک طلق عده ای خاص است. عده ای که فقط و فقط شعار می دهند و البته نان چربی هم از این راه به کف می آورند. عده ای که حتی به اندازه اصغر فرهادی هم در دفاع از مردم غزه نمی کوشند. خب، برادرمومن! فرمود: گر تو بهتر می زنی بستان بزن. اصغر فرهادی که از نظر شما تکلیفش معلوم است. جاسوس است و سرسپرده و خائن. خب، شما که میهن پرستید و دلسپرده و خادم، چرا کاری نمی کنید؟ شما که معیار حق و باطلید و قسیم جنت و نار، به جای کنار گود نشستن و لنگش کن لنگش کن همتی به خرج دهید. نمی گوییم به غزه بروید. به هرحال خطر دارد و نظام و انقلاب به وجود سالم و حی و حاضر شما حالا حالاها نیاز دارد. شما باید بمانید و اوضاع فرهنگی را رصد کنید. کار مهمی است و از دست هیچ کس جز شما برنمی آید. ولی می گویم حالا که فرهادی اسرائیلی و بنی اعتماد آمریکایی و تقوایی ماسون و مهرجویی بهایی و کیمیایی شیطان پرست به فجایعی که دارد در غزه اتفاق می افتد بی اعتنایند شما دست به کار شوید. این همه خبرنگار ملحد دارند زیر موشک باران و بمباران صهیونیست ها اخبار غزه را پوشش می دهند، خون شما که رنگین تر از آن ها نیست، هست؟ مستند ساختن خطر دارد؟ فیلم سینمایی بسازید. همان چیزی که از فرهادی انتظار دارید.

منبع: خبر آنلاین

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي