آغاز پخش سریال در حاشیه در شبکه نمایش خانگی

تاريخ : 12 مهر

سریال در حاشیه مهران مدیری که فصل اول آن از شبکه سه سیما پخش شد، قرار بر این شده که فصل دوم آن در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآید.

آغاز پخش سریال در حاشیه در شبکه نمایش خانگی, پورتال خبری فرهنگی گهر

سروش سیما مجموعه طنز تلویزیونی«درحاشیه» را در قالب ۸ لوح فشرده برای ارائه در فروشگاه های سراسر کشور تولید کرد.

مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» در نوروز ۹۳ به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی روی آنتن شبکه سیما رفت.

الهه زارع‌نژاد، امیر برادران، امیر وفایی و امیرعباس پیام به سرپرستی امیرمهدی ژوله زیر نظر مهران مدیری نگارش قسمت های مختلف سریال را بر عهده داشتند.

در خلاصه داستان مجموعه «در حاشیه» آمده است: هومن صحرایی مامور می‌شود یک مرکز درمانی تعطیل شده را راه اندازی کند. اما در این مسیر با سهراب کاشف و بهروز عشقی که سابقه کلاهبرداری و شیادی دارند همراه می شود. وی که فردی متعهد و آرمانگرا ست بزودی به اهداف سود جویانه آنها پی می برد و با کمک دکتر کی مرام که از اساتید معتبر دانشگاه است برای راه اندازی یک مرکز درمانی استاندارد تلاش می کند.

مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، فلامک جنیدی، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، سیدجواد رضویان، نصرالله رادش، سحر زکریا، رسول نجفیان، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرائی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، سروش جمشیدی، سپند امیرسلیمانی و … از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي